hej på er vi tar 0700 på hydro på bådetorsdag och fredag för inskrivningen va innan 0815
Nån härifrån ja mötte på bron "istan" igårkväll? Fräsig wheelie iaf
Är inte du lite för gammal för lego, roger?? Längesen vi sågs förresten, jag va uppe på kullen förra helgen men då hade ni redan dragit.
Ingen körning för mig imorgon, ska på bröllop, men nästa vecka kan det bli lite åka kanske..
Tja gubbs
Jag o rageus var på kullen o fota/kika på ducceklubben som var där och körde.
åker till kålmården imorgon, men vore kul om vi kunde dra ihop ett gäng och åka lite snart. mellan fyllorna alltså.
hehe
hej lego är ju kul för alla jujag kan åka i morgon torsdag eller fredag om nån är sugenJag ska nog inte va full förrän nästa tisdag så jag kan nog köra lite i veckan..
hej lego är ju kul för alla jujag kan åka i morgon torsdag eller fredag om nån är sugen
tjenare grabbar nån som vill lufta mc n i morgon fredag efter jobbet typ fem halv sex släng in ett svar här så kollar jag efter jobbet
Tja roger, skulle jag gärna göra men jag kör på kullen imorgon o är nog rätt sliten på kvällen, men nästa gång kanske. är det kul o jobba?
Semesterfirarn..
Roger: ja skulle visst kunna tänka mig o åka en sväng imorn!! bara vädret vill de oxå! isåfall vart bär det av? o isåfall tid? o hur länge? har annat på kvällen sen!
vart hookar vi upp?? kollar efter 4 här imorn så får vi se!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|