Lidköping

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
:tummenuppja bra uppslutning idag kul jag å oden testa bmw s1000 rr det är en jävligt potent cykel .:yoparty anderstorp i morgon erf ska bli kul å kolla på dom stora killarna:tuttar

Hallå Roger.. Missade er med ca 10 min väntade på några killar ifrån mariestad som jag hojade ner till bike med men planerna va att hinna in till stan innan avgång ..Jag fick tummen ur och bes i onsdags så nu är skrotet " lagligt " kanske hinner komma i tid när ni hojar nästa gång ..höres mvh Claes

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Hallå Roger.. Missade er med ca 10 min väntade på några killar ifrån mariestad som jag hojade ner till bike med men planerna va att hinna in till stan innan avgång ..Jag fick tummen ur och bes i onsdags så nu är skrotet " lagligt " kanske hinner komma i tid när ni hojar nästa gång ..höres mvh Claes

Hej
Det var synd att ni inte hörde av er så kunde vi vänta in er, alltid roligt med fler hojar. vi får hoppaqs ni fixar det nästa gång.
Ha de bra
Daniel
:banana:banana:banana

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Japp det var jag som pasera lungt å städat :D:D:D :yoparty
Vi vet att du saknar våra turer, är det inte dax att skaffa ny hoj snart?

Du anar inte vilken abstinens ja har alltså. Det komer givetvis bli hoj igen framöver men just nu är det hus köp som hägrar och en charger att renovera så det får tyvärr vänta :gråta

Bimblan

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2010
Hoj
Hornet cb600f-98
Halloj!! Är det ngn (mer än jag) i Lidköpingsområdet som ska köra på Kullen 23 maj och e helt ny på att köra bankörning??? Håller mig då givetvis till den luuuuuugna gruppen:tungan

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Halloj!! Är det ngn (mer än jag) i Lidköpingsområdet som ska köra på Kullen 23 maj och e helt ny på att köra bankörning??? Håller mig då givetvis till den luuuuuugna gruppen:tungan

Tja! Vi är ett bra gäng som ska köra på kullen då.:yoparty
Det är skoj att det kommer nya förmågor och testar köra bana ju fler desto bättre.:tummenupp Vi brukar träffas i stan innan vi åker upp till kullen. Det kanske inte är så många av oss som åker i lugna gruppen men det finns tid för mycket snack i depån mellan passen.
Hoppas du får en trevlig dag på banan mvh Anders

Last edited:

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
hej var på anderstorp i söndags , depå kille åt p linden colbin å niken dom körde erf 6 tim . skit kul, vi åker på mantorp 2 maj . annars är det inget bestämt för väg åkning. men racingworld har platser kvar 23 maj. 900 kr

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Tja!
Vilken tid åker vi på lördag och ska vi ses IRL innan vi åker till Mantorp?
Det vore bra att veta hur man ska åka till vandrarhemmet och vad det heter. (Heter det sova i parken under bar himmel på träbänk?) :D:D:D

JensColbin

mkt nöjd kawaägare
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
cbr1000rr -07 och zxr10r -05 som ska säljas

nu e de min tur att åka i bak på dej :banana:banana:banana
jag når nog ner med knät...:D

Gick med
18 Apr 2009
Hoj
Kawasaki zx750r ninja 1989
hej var på anderstorp i söndags , depå kille åt p linden colbin å niken dom körde erf 6 tim . skit kul, vi åker på mantorp 2 maj . annars är det inget bestämt för väg åkning. men racingworld har platser kvar 23 maj. 900 kr

:tummenupp Ska försöka byta bort min arbetsdag söndagen de 23 så jag kan boka in mig så man får testa på lite bankörning med hojen,,Det skulle vara jä,ligt kul,,,Höres ha de ...mvh

rageus

Rageus
Gick med
26 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 954 RR -03 / BMW F 800 GS -11
racingworld!!

Tjena grabbar!! har nu bokat ytterligare en bandag med racingworld på kinnekulle ring den 20 juni! nu hoppas ja på att fler sluter upp denna dag!!:tummenupp

imorgon drar racebussen iväg till mantorp för att smiska lite på söndag!!:banana

ha det gött!!

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha r6 -06
Tja pöjka o töser!
Nu är första bandagen på kullen avklarad och den är lika rolig som alltid
men det var för mycket rundningsmärken på banan i dag det var ungefär som att vara snabbast i medelgruppen även fast det skulle vara den snabba gruppen. Vi får hoppas att det är lite jämnare tempo på mantorp på söndag.

fahlgren

Daniel "Snigeln" Fahlgren
Gick med
11 May 2007
Hoj
2012 ZX10R
Tja pöjka o töser!
Nu är första bandagen på kullen avklarad och den är lika rolig som alltid
men det var för mycket rundningsmärken på banan i dag det var ungefär som att vara snabbast i medelgruppen även fast det skulle vara den snabba gruppen. Vi får hoppas att det är lite jämnare tempo på mantorp på söndag.

Jag kör kullen imorgon ( söndag) för er som har dålig koll. Vill bara säga lycka till på mantorp, inga vurpor o snabba varv. Hoppas ni får bra väder
mvh
Daniel

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln