:ligga?-tråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Haha en gammal kompis till mig blev tillfrågad av en tjej på krogen om han ville följa med hem o titta på hennes katter. Han svarade nej tack jag är allergisk!
När jag förklarade för honom att hon ville :ligga så blev han förkrossad för att han hade missat sin chans! Retar honom än idag för det haha:rofl

En kompis till mig var ute och festade i en stad cirka tre mil hemifrån. Hans kompisar körde hem utan honom för att han yrat iväg någon stans. Han träffade en tjej som han pratade lite med och förklarade att hans kompisar kört ifrån honom och han undrade om han fick sova på hennes soffa. Det blev nej så han tog en taxi hem.

Några veckor efter var vi ute på samma ställe. Han träffade samma tjej. Hon sa att om hans kompisar körde ifrån honom kunde han alltid sova på hennes soffa *blinkblink*.
Han svarade: Nää de är där borta så det e lugnt.
Halvvägs hemma i bilen kom han på missen. Faaaaaaaaaaan. Sa han. :hihi

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Haha en gammal kompis till mig blev tillfrågad av en tjej på krogen om han ville följa med hem o titta på hennes katter. Han svarade nej tack jag är allergisk!
När jag förklarade för honom att hon ville :ligga så blev han förkrossad för att han hade missat sin chans! Retar honom än idag för det haha:rofl

Det hade jag nog inte heller fattat. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Fast, hon kunde ju varit tydligare om det är så att det stämmer. Kan jag tycka. :)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

När det gäller crazy catladys kan det lika gärna betyda att titta på katterna. :fakta

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
När det gäller crazy catladys kan det lika gärna betyda att titta på katterna. :fakta

Vad är grejen med singelkvinnor och katter egentligen? På dejtingsidorna kryllar det av singelkvinnor som har katter, vilket är ett helvete eftersom jag är kattallergiker. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En kompis till mig var ute och festade i en stad cirka tre mil hemifrån. Hans kompisar körde hem utan honom för att han yrat iväg någon stans. Han träffade en tjej som han pratade lite med och förklarade att hans kompisar kört ifrån honom och han undrade om han fick sova på hennes soffa. Det blev nej så han tog en taxi hem.

Några veckor efter var vi ute på samma ställe. Han träffade samma tjej. Hon sa att om hans kompisar körde ifrån honom kunde han alltid sova på hennes soffa *blinkblink*.
Eh, prata inte om sånt,jag blir så bitter! :gråta

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Vad är grejen med singelkvinnor och katter egentligen? På dejtingsidorna kryllar det av singelkvinnor som har katter, vilket är ett helvete eftersom jag är kattallergiker. :)

Katter är enkla för de slipper lyfta sina feta arslen från soffan när de sitter och tröstäter glass direkt från byttan. Katten skiter i lådan och ger värme och kel när de ligger och grinar till The notebook. :D

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900

Tyckte det var bra svarat av honom!
Hade jag varit honom så hade jag svarat att hon hade sin chans förra gången o att jag inte var något andrahandsval!:rock

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Det är ju därför det blir så fel mellan kvinnor o män!!! Lär dig läsa kvinnors tankar.:rock
Men nu har du ju lärt dig nåt nytt idag o då har du med dig det på nästa krogrunda!
Fast du ska nog inte fråga nån brud om hon ska med hem för att titta på din katt.....det är creapy:dummer:gnissla Jag hade sprungit åt andra hållet!:hihi

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är ju därför det blir så fel mellan kvinnor o män!!! Lär dig läsa kvinnors tankar.:rock
Men nu har du ju lärt dig nåt nytt idag o då har du med dig det på nästa krogrunda!
Fast du ska nog inte fråga nån brud om hon ska med hem för att titta på din katt.....det är creapy:dummer:gnissla Jag hade sprungit åt andra hållet!:hihi

Jag håller inte med, så fort tjejer börjar säga vad de tycker och tänker istället så blir det så mycket lättare att kommunicera. Bättre att vara brutalt ärlig istället så slipper man gå och läsa in saker som inte existerar.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras