:ligga?-tråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är ju därför det blir så fel mellan kvinnor o män!!! Lär dig läsa kvinnors tankar.:rock
Men nu har du ju lärt dig nåt nytt idag o då har du med dig det på nästa krogrunda!
Fast du ska nog inte fråga nån brud om hon ska med hem för att titta på din katt.....det är creapy:dummer:gnissla Jag hade sprungit åt andra hållet!:hihi
Kanske ska fråga om jag får komma med och titta på hennes kisse istället? :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag håller inte med, så fort tjejer börjar säga vad de tycker och tänker istället så blir det så mycket lättare att kommunicera. Bättre att vara brutalt ärlig istället så slipper man gå och läsa in saker som inte existerar.

Lättare om kvinnor kunde mynta uttrycket "pökar herrn?" istället. :fakta

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Jag håller inte med, så fort tjejer börjar säga vad de tycker och tänker istället så blir det så mycket lättare att kommunicera. Bättre att vara brutalt ärlig istället så slipper man gå och läsa in saker som inte existerar.
Håller helt med dig! JAG talar alltid klarspråk...enklare så! Umgås mer med killar än med tjejer. Enklare kommunikation!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Håller helt med dig! JAG talar alltid klarspråk...enklare så! Umgås mer med killar än med tjejer. Enklare kommunikation!

Jag umgicks mer med killar förr men efter att jag började tala klarspråk och bli brutalt ärlig märkte jag vilka som var mina riktiga vänner och jag fick alltmer tjejkompisar. Jag tror att tjejer oxå gillar klarspråk men att vissa inte kan ta det först. Vissa tjejer har svårt att ta ett ärligt svar på frågan, hur tycker du att dessa byxor sitter? Jag svarade en av min bästa vänner att hennes arsle såg ut som en ladugårdsvägg och nu är vi vänner för livet. Hon uppskattade ärlig shoppinghjälp.
Många tjejer säger att det är lättare att umgås med killar men jag tycker att det är skitsnack. Jag sa samma sak förr men det var inte dem det var fel på, det var mig. Jag dömde ut dem utan att ens ge dem en chans att gilla mig. När man upptäcker sitt misstag kommer pusslet automatiskt falla på plats och de som inte vill ha ärligheten utan istället söker en slags ytlig bekräftelse håller sig borta när de inte får den. Nu har jag nog 50/50 ungefär av tjejer och killar och vilka underbara människor de är. :kär

Last edited:

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Nu är det dags att ägna sig åt att ligga i sängen så att jag orkar upp till gymmet imorgon. Det är bara att hoppas att jag träffar på någon som vill att jag ska hänga med hem och titta på hennes kisse, så att jag får nytta av det jag har lärt mig här ikväll. :)

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Nu är det dags att ägna sig åt att ligga i sängen så att jag orkar upp till gymmet imorgon. Det är bara att hoppas att jag träffar på någon som vill att jag ska hänga med hem och titta på hennes kisse, så att jag får nytta av det jag har lärt mig här ikväll. :)
Se vad man kan lära sig på SH. O allt är sant som skrivs på FB också....bara så att du vet det!:tungan

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Jag umgicks mer med killar förr men efter att jag började tala klarspråk och bli brutalt ärlig märkte jag vilka som var mina riktiga vänner och jag fick alltmer tjejkompisar. Jag tror att tjejer oxå gillar klarspråk men att vissa inte kan ta det först. Vissa tjejer har svårt att ta ett ärligt svar på frågan, hur tycker du att dessa byxor sitter? Jag svarade en av min bästa vänner att hennes arsle såg ut som en ladugårdsvägg och nu är vi vänner för livet. Hon uppskattade ärlig shoppinghjälp.
Många tjejer säger att det är lättare att umgås med killar men jag tycker att det är skitsnack. Jag sa samma sak förr men det var inte dem det var fel på, det var mig. Jag dömde ut dem utan att ens ge dem en chans att gilla mig. När man upptäcker sitt misstag kommer pusslet automatiskt falla på plats och de som inte vill ha ärligheten utan istället söker en slags ytlig bekräftelse håller sig borta när de inte får den. Nu har jag nog 50/50 ungefär av tjejer och killar och vilka underbara människor de är. :kär

Underbart att du har hittat både tjejer o killar att umgås med. Jag har tjejkompisar också....men de är inte i samma sits som jag o delar absolut inte mitt intresse (mc). De är snarare förfärade när jag slänger upp mina barn på hojen...står o ylar i förtvivlan o vill helst rulla in barnen i bubbelplast. Där är inte jag!:rolleyes:
Men man kan ha olika sorters vänner till olika behov.:)

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
ska vi gå hem till dej eller hem till mej
eller var å en hem till sitt?
ska vi göra som dom andra å ägna oss åt varandra?
eller ska var å en sköta sitt?
Garanterar att du får :ligga om du sjunger denna för en tjej nästa gång du är på krogen o den stänger......:fyllisar

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Hoj
Kawa Z900
Någon gång kan det säkert göra det.
Men garanti betyder att det alldeles säkert alltid gör det.
Kan lova dig garantier! O skulle jag ha fel så beror det på att jag är kvinna o har rätten att ändra mig när jag vill o då kan jag bara förneka det!:D

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras