Jag umgicks mer med killar förr men efter att jag började tala klarspråk och bli brutalt ärlig märkte jag vilka som var mina riktiga vänner och jag fick alltmer tjejkompisar. Jag tror att tjejer oxå gillar klarspråk men att vissa inte kan ta det först. Vissa tjejer har svårt att ta ett ärligt svar på frågan, hur tycker du att dessa byxor sitter? Jag svarade en av min bästa vänner att hennes arsle såg ut som en ladugårdsvägg och nu är vi vänner för livet. Hon uppskattade ärlig shoppinghjälp.
Många tjejer säger att det är lättare att umgås med killar men jag tycker att det är skitsnack. Jag sa samma sak förr men det var inte dem det var fel på, det var mig. Jag dömde ut dem utan att ens ge dem en chans att gilla mig. När man upptäcker sitt misstag kommer pusslet automatiskt falla på plats och de som inte vill ha ärligheten utan istället söker en slags ytlig bekräftelse håller sig borta när de inte får den. Nu har jag nog 50/50 ungefär av tjejer och killar och vilka underbara människor de är.