SH är det enda man kan lita på, FB är bara en stor lögn-central.Se vad man kan lära sig på SH. O allt är sant som skrivs på FB också....bara så att du vet det!
SH är det enda man kan lita på, FB är bara en stor lögn-central.Se vad man kan lära sig på SH. O allt är sant som skrivs på FB också....bara så att du vet det!
Lovar dig! Kommer ge utdelning!
Haha nä allt som läggs upp på FB är sant!SH är det enda man kan lita på, FB är bara en stor lögn-central.
Haha fan också.... Var det så genomskinligt?Man skulle kunna tro att Tottan står och väntar på SJP på krogen. Med sånna garantier krävs inside-informatikon liCksom.
Haha fan också.... Var det så genomskinligt?
Men jag har varit singel ett bra tag nu så jag säger vad jag menar o gör vad jag vill!Har varit sambo nu ett tag så jag börjar fatta vad cheyer säger och vad cheyer menar
Haha fan också.... Var det så genomskinligt?
Haha dejt..... Nu har du läst in en massa!Verkar ha en dejt på g, får väl testa om allt som har sagts här i tråden funkar i verkligheten.
Inte lätt att vara feg.....då får jag vänta tills döddagar!Det är nog rätt tröstlöst att vänta på att jag skall komma och sjunga för dig och smeka din kisse, för jag är ju som sagt rätt feg.
Hihi nej absolut inte....skulle precis ta bort mitt inlägg.....jag läste helt fel! Sorry!Va, ser du ner på personer som dejtar? Det gjorde jag också när jag var i din ålder.
Du är faktiskt inte mycket äldre än mig!Va, ser du ner på personer som dejtar? Det gjorde jag också när jag var i din ålder.
Du är faktiskt inte mycket äldre än mig!
Jag gissar på cirka 3år, med tanke på våra nicknames.
Hihi ja låter ganska logiskt
Vi är väl i våra bästa år....eller hur man nu ska försköna sin ålder!
Jag är i mina bästa år i två veckor till, sedan kommer jag att bli JÄTTEgammal.
Nej nej åldern är bara en siffra!Jag är i mina bästa år i två veckor till, sedan kommer jag att bli JÄTTEgammal.
Ledande frågor besvaras ej!!Men va f...? Då har jag varit jEttegammal i 1.5 år.
Ledande frågor besvaras ej!!
Man börjar räkna baklänges när man har fyllt 40! Så ta 40 minus 1,5 år så har du din rätta ålder!
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|