Visste du inte det? Då har du lärt dig nåt nytt idag!Wow creepy.
Visste du inte det? Då har du lärt dig nåt nytt idag!Wow creepy.
Visste du inte det? Då har du lärt dig nåt nytt idag!
Ja men bara en sak....sedan kan man gå o lägga sig!Man lär sig nåt nytt varje dag. Typ.
Ja men bara en sak....sedan kan man gå o lägga sig!
Meeeen du kan ju inte ställa så svåra frågor!Men vad händer om man skulle råka lära sig två saker? På samma dag alltså?
Meeeen du kan ju inte ställa så svåra frågor!
Men min hypotes är att då kan man ligga kvar i sängen den andra dagen o bara vara!
Jag har lärt mig flera saker idag.....rent hypotetiskt då så borde jag få ligga resten av veckan....eller?Låter inte dumt alls.
Jag har lärt mig flera saker idag.....rent hypotetiskt då så borde jag få ligga resten av veckan....eller?
Du kommer inte få det lätt på din dejt. Med all denna nya kunskap kommer du få :ligga efter 3,4 minuter.Verkar ha en dejt på g, får väl testa om allt som har sagts här i tråden funkar i verkligheten.
Jag har lärt mig flera saker idag.....rent hypotetiskt då så borde jag få ligga resten av veckan....eller?
Verkar ha en dejt på g, får väl testa om allt som har sagts här i tråden funkar i verkligheten.
Är det inte dumt att ligga i sängen när det är långhelg och mc-väder?
Långhelg?
Bra då vet jag det. Kör bara en snabbis på kontoret på onsdag sedan blir det att ligga ända tills på måndag!Ja du får ta långledigt helt enkelt.
Hmm kanske pga det fina mc-vädret som jag får ligga?Är det inte dumt att ligga i sängen när det är långhelg och mc-väder?
Pm:à det till mig så tar jag hand om det!Åhh perfekt med en ligga tråd när man är nybliven singel!
Vart slänger man upp Cv;et?
//Xl
Man måste vara snabb här har jag märkt!Och där fick Tottan en :ligga-inbjudan i pm...
Man måste vara snabb här har jag märkt!
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |