Somehow skrev:2422671Går 2'a året på IT-Gymnasiet, är det du som har den svarta tzr'en?
japp
Somehow skrev:2422671Går 2'a året på IT-Gymnasiet, är det du som har den svarta tzr'en?
Somehow skrev:2423172HärligtMen som sagt, känns inte som jag vill dra på riktigt med hojen utan några vidare skydd, ska förhandla lite med föräldrarna o se om dom kan sponsra lite
![]()
(Hur gör du med skinnstället i skolan föresten? Har du fått extraskåp eller knölar du in det i ditt vanliga skåp?)
Några nya som åker 125 i Linköping/Norrköping ?![]()
sweet trådlyft:tummen upp.
pssst. det finns en tråd i samåkningsdelen.....
Aa ja tänkte att de va dags att skriva lite i tråden igen, va ju nästan 1 år sen sisstblir väl mer att åka nästa sommar
Hur går din RS då Li_G? Va ju sugen på en sån först
![]()
Jo tack den går jätte bra, fick bara en stor spricka i systemet för några dagar sen men ja fick hjälp att svetsa ihop de så nu går den bra igen
Men ett giannelli system med ljuddämpare kommer nu i veckan nån gång så då ska de väll gå någolunda bättre me rätt munstycke o så
Synd du inte köpte en för dom går bra faktis
![]()
jag ska till lindköping nu..
dock i bilen min.
Lite OT kanske men vart beställde du ditt gianelli rör?? Det fackade till sig rejält med mitt trimrör till tzr:en..![]()
äh vette fan. samma skit3148375Nu får du bestämma dig, Lid eller Lin -Köping?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |