Somehow skrev:2422671Går 2'a året på IT-Gymnasiet, är det du som har den svarta tzr'en?
japp förstod att du gjorde det, visst har man fint skinställ , men då är det ju bara och åka, såg oxå att du inte hade kläder än
Somehow skrev:2422671Går 2'a året på IT-Gymnasiet, är det du som har den svarta tzr'en?
Somehow skrev:2423172Härligt Men som sagt, känns inte som jag vill dra på riktigt med hojen utan några vidare skydd, ska förhandla lite med föräldrarna o se om dom kan sponsra lite
(Hur gör du med skinnstället i skolan föresten? Har du fått extraskåp eller knölar du in det i ditt vanliga skåp?)
Några nya som åker 125 i Linköping/Norrköping ?
sweet trådlyft:tummen upp.
pssst. det finns en tråd i samåkningsdelen.....
Aa ja tänkte att de va dags att skriva lite i tråden igen, va ju nästan 1 år sen sisst blir väl mer att åka nästa sommar Hur går din RS då Li_G? Va ju sugen på en sån först
Jo tack den går jätte bra , fick bara en stor spricka i systemet för några dagar sen men ja fick hjälp att svetsa ihop de så nu går den bra igen Men ett giannelli system med ljuddämpare kommer nu i veckan nån gång så då ska de väll gå någolunda bättre me rätt munstycke o så Synd du inte köpte en för dom går bra faktis
jag ska till lindköping nu..
dock i bilen min.
Lite OT kanske men vart beställde du ditt gianelli rör?? Det fackade till sig rejält med mitt trimrör till tzr:en..
äh vette fan. samma skit3148375Nu får du bestämma dig, Lid eller Lin -Köping?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|