Linköping/Norrköping folk sökes!!!!

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Tzr
Somehow skrev:
2422671 Går 2'a året på IT-Gymnasiet, är det du som har den svarta tzr'en?

japp :p förstod att du gjorde det, visst har man fint skinställ :p, men då är det ju bara och åka, såg oxå att du inte hade kläder än
 

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Ort
Linköping
Hoj
ZX-9R 2002
Härligt:) Men som sagt, känns inte som jag vill dra på riktigt med hojen utan några vidare skydd, ska förhandla lite med föräldrarna o se om dom kan sponsra lite :)

(Hur gör du med skinnstället i skolan föresten? Har du fått extraskåp eller knölar du in det i ditt vanliga skåp?)
 

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Tzr
Somehow skrev:
2423172 Härligt:) Men som sagt, känns inte som jag vill dra på riktigt med hojen utan några vidare skydd, ska förhandla lite med föräldrarna o se om dom kan sponsra lite :)

(Hur gör du med skinnstället i skolan föresten? Har du fått extraskåp eller knölar du in det i ditt vanliga skåp?)

Knölar in det gör jag :p
 

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Ort
Linköping
Hoj
ZX-9R 2002
Hehe, våra skåp som är så enormt stora också :p

Föresten, ska förhoppningsvis få sålt Dt'n i morgon, därefter blir det o köpa NSR alt. TZR :)
Kanske blev lite väl OT nu, isåfall kan vi ju ta resten via PM
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Aa ja fick lappen nu i sommar så ja kan välla klassas som ny :). Säg till om nån vi åka för ja e på, o ja vet fler från lkpg som oxå kanske hakar på :)
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
sweet trådlyft:tummen upp.

pssst. det finns en tråd i samåkningsdelen.....
 

wsm 125

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha yzf r125 -08
Aa ja tänkte att de va dags att skriva lite i tråden igen, va ju nästan 1 år sen sisst :tummenupp blir väl mer att åka nästa sommar :) Hur går din RS då Li_G? Va ju sugen på en sån först :)
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Aa ja tänkte att de va dags att skriva lite i tråden igen, va ju nästan 1 år sen sisst :tummenupp blir väl mer att åka nästa sommar :) Hur går din RS då Li_G? Va ju sugen på en sån först :)

Jo tack den går jätte bra :) , fick bara en stor spricka i systemet för några dagar sen men ja fick hjälp att svetsa ihop de så nu går den bra igen :) Men ett giannelli system med ljuddämpare kommer nu i veckan nån gång så då ska de väll gå någolunda bättre me rätt munstycke o så :tummenupp Synd du inte köpte en för dom går bra faktis :tungan
 

Fuffe_Racer

Justfuckinggoogleit.com
Gick med
17 May 2007
Ort
Mellan två träd
Hoj
900 Ninja -00
Jo tack den går jätte bra :) , fick bara en stor spricka i systemet för några dagar sen men ja fick hjälp att svetsa ihop de så nu går den bra igen :) Men ett giannelli system med ljuddämpare kommer nu i veckan nån gång så då ska de väll gå någolunda bättre me rätt munstycke o så :tummenupp Synd du inte köpte en för dom går bra faktis :tungan



Lite OT kanske men vart beställde du ditt gianelli rör?? Det fackade till sig rejält med mitt trimrör till tzr:en.. :gnissla
 

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Hehe :D

Ingen som vill tjöra i helgen?
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Lite OT kanske men vart beställde du ditt gianelli rör?? Det fackade till sig rejält med mitt trimrör till tzr:en.. :gnissla

Jo, aa ja köpe de nu på mohlins.se, vet inte riktigt hur dom är men de får man välla reda på snart när de gäller att skicka o så. :)


Hehe Lindköping:tungan , måste verkligen ta o bestämma sig ;)



Edit: Timpa ja kan välla dra ut med dig o rasta din Dt i helgen :) Om inget annat kommer upp som vanligt :gnissla
 
Last edited:

_vikt0r

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Ymaha ybr 125 -05
Jag ä från Nkpg , jävlit sugen på att köra ltie , i helgen äre moppeträff i stan ^^ kom dit så leker vi lite me grabbarna :p !

Inga som är intresserade av att åka ner till målilla nån dag och kolla speedway föresten ? Jag o Fornell var där en gång var ruskigt jävla kul , Fornell va sägeru vi kåker ner på kvartfinalerna o de där igen va ? Nåra mer som vill hänga med ?
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top