Linköping/Norrköping folk sökes!!!!

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Tzr
Nån i Linköping/Norrköpingsområdet som är sugen på att åka nån da i helgen om det inte regnar alltförjävligt vill även veta om det är nåra 125cc åkare här ifrån sporthoj som bor omkring Linköping/Norrköping
 

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Ort
Linköping
Hoj
ZX-9R 2002
Bor i linköping o hänger gärna med på en sväng nångång, dock inte i helgen eftersom jag har uppkörning den 15'e :)
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Bor 10mil söder om linköping :yoparty WIMMERBY
Har en nsr 125 -91 halvkrashad, ska bara byta drivpaket sen far vi iväg, så om 1-2veckor kommer jag med.
 
Last edited:

wsm 125

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha yzf r125 -08
joo, kanske kan hänga me någon dag när de e bra väder. Bor i skärblacka, typ 3-4 mil från linköping:)
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
wsm 125 skrev:
2379168 joo, kanske kan hänga me någon dag när de e bra väder. Bor i skärblacka, typ 3-4 mil från linköping:)

En WSM från blacka, var brukar du hålla till då? Har inte sätt nån wsm här ute nångång..

EDIT: Bor i Kimstad, har ingen hoj, men tycker att nån gång borde man ha sätt den..
 

wsm 125

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha yzf r125 -08
Fick kortet för typ 1 vecka sen så du kommer nog att se mej allt mer i framtiden, har nog åkt förbi kimsta några gånger men håll ögonen öppna:) :D
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
wsm 125 skrev:
2379384 Fick kortet för typ 1 vecka sen så du kommer nog att se mej allt mer i framtiden, har nog åkt förbi kimsta några gånger men håll ögonen öppna:) :D

Det ska jag! Skulle va kul o se den nångång, se hur den går osv, jag funderar också på en 4takt så det skulle vara intressant.. Den ser ut att vara i mycket fint skick! Vad är det för årsmodell, lägg upp nåra bilder i Bildtråden!
 

wsm 125

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Yamaha yzf r125 -08
Tycker själv att det är en mycket skön 125:a, i alla fall att döma med de 150 milen jag kört än så länge.
Den har ju inte allt för hög topphastighet, men vill man ha de så ska man nog välja en 2 takt, själv är jag jäkligt nöjd även om den bara toppar ungefär 100. Ljudet i den är nog det som imponerade mest på mej, låter riktigt ljuvligt:).
Tycker absolut 4 taktarna är bra. :tummenupp
 

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Tzr
wsm 125 skrev:
2381846 Tycker själv att det är en mycket skön 125:a, i alla fall att döma med de 150 milen jag kört än så länge.
Den har ju inte allt för hög topphastighet, men vill man ha de så ska man nog välja en 2 takt, själv är jag jäkligt nöjd även om den bara toppar ungefär 100. Ljudet i den är nog det som imponerade mest på mej, låter riktigt ljuvligt:).
Tycker absolut 4 taktarna är bra. :tummenupp

Nån som är sugen på att åka en sväng i morrn eller på måndag kväll... probz din mc e väl färdig nu??
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
_Timpa_ skrev:
2389681 Nån som är sugen på att åka en sväng i morrn eller på måndag kväll... probz din mc e väl färdig nu??

Får hem drivpaketet på tisdag så jag kan nog åka på onsdag eller torsdag ? Om du orkar vänta :p Lite långt för mig men de gör ingenting :tungan
 

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Tzr
Pr0bz skrev:
2389729 Får hem drivpaketet på tisdag så jag kan nog åka på onsdag eller torsdag ? Om du orkar vänta :p Lite långt för mig men de gör ingenting :tungan

Visst det blir bra skolan börjar ju tyvärr på tisdag me och då blir det ännu mindre tid men torsdag,fredag eller nån gång i helgen funkar för mig..
 

*MACKE*

Madass är min idol :fakta
Gick med
4 Jan 2006
Ort
linköping
Hoj
mellan hoj på g
jag vill också följa me :D men jag har inte fyllt 16 än ja gfår vänta några dagar till :tummenupp sen kommer alla i lkpg se mig :yoparty
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
_Timpa_ skrev:
2405613 Nån som är sugen på att åka en sväng i helgen??

Kan inte i helgen, jag köpte lite för mkt delar till moppen nu och måste klyva motorn :yoparty
Men jag kan nog nästa helg om jag hinner få ihop skrotet!
 

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Ort
Linköping
Hoj
ZX-9R 2002
Nu är körkortet fixat, hojen besiktigad, försäkring skaffad och drivpaketet bytt, ska bara fixa fram lite mer skydd så kan jag hänga med om ni ska ut o köra:)
 

_Timpa_

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Tzr
Somehow skrev:
2419410 Nu är körkortet fixat, hojen besiktigad, försäkring skaffad och drivpaketet bytt, ska bara fixa fram lite mer skydd så kan jag hänga med om ni ska ut o köra:)

Ok hur gammal e du och vilken skola går du på vi kanske tillomed går på samma
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top