Pr0bz skrev:2350835Bor 10mil söder om linköping WIMMERBY
Har en nsr 125 -91 halvkrashad, ska bara byta drivpaket sen far vi iväg, så om 1-2veckor kommer jag med.
wsm 125 skrev:2379168joo, kanske kan hänga me någon dag när de e bra väder. Bor i skärblacka, typ 3-4 mil från linköping
wsm 125 skrev:2379384Fick kortet för typ 1 vecka sen så du kommer nog att se mej allt mer i framtiden, har nog åkt förbi kimsta några gånger men håll ögonen öppna
wsm 125 skrev:2381846Tycker själv att det är en mycket skön 125:a, i alla fall att döma med de 150 milen jag kört än så länge.
Den har ju inte allt för hög topphastighet, men vill man ha de så ska man nog välja en 2 takt, själv är jag jäkligt nöjd även om den bara toppar ungefär 100. Ljudet i den är nog det som imponerade mest på mej, låter riktigt ljuvligt.
Tycker absolut 4 taktarna är bra.
_Timpa_ skrev:2389681Nån som är sugen på att åka en sväng i morrn eller på måndag kväll... probz din mc e väl färdig nu??
Pr0bz skrev:2389729Får hem drivpaketet på tisdag så jag kan nog åka på onsdag eller torsdag ? Om du orkar vänta Lite långt för mig men de gör ingenting
*MACKE* skrev:2400452jag vill också följa me men jag har inte fyllt 16 än ja gfår vänta några dagar till sen kommer alla i lkpg se mig
_Timpa_ skrev:2405613Nån som är sugen på att åka en sväng i helgen??
Somehow skrev:2419410Nu är körkortet fixat, hojen besiktigad, försäkring skaffad och drivpaketet bytt, ska bara fixa fram lite mer skydd så kan jag hänga med om ni ska ut o köra
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|