Linköping / Norrköping

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Syss skrev:
Ett förslag annars är att någon/alla stannar vid varje vägskäl där man svänger eller så och väntar in de sista... Orättvist om bara de som kör jättetokfort får vara med... :7peta

Jag kör liksom inte heller så fort, jag är lite obekväm med sånt. :3freak
Ändå kan man hänga på bra med en strypt hoj, Victoria gjorde 180 helt strypt. :hihi (Ursula vågar jag fan inte toppa... Det går ju alldeles hemskt fort. :skrämd)

Jämföra en 400cc som man stryper bort 5hk på till 36hk och en 125a som man stryper bort från ca 27-36hk till 15hk är lite skillnad kanske ;)

Ostrypt gjorde min TZR 150-160 och då följer man med hyffsat på de vägar vi åker bara man håller lite god fart.

Och givetvis väntar vi in vid vägskäl där vi byter riktning eller stoppskyltar så vi blir samlad grupp igen.

/Stefan
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
oXydex skrev:
Jämföra en 400cc som man stryper bort 5hk på till 36hk och en 125a som man stryper bort från ca 27-36hk till 15hk är lite skillnad kanske ;)

Ostrypt gjorde min TZR 150-160 och då följer man med hyffsat på de vägar vi åker bara man håller lite god fart.

Och givetvis väntar vi in vid vägskäl där vi byter riktning eller stoppskyltar så vi blir samlad grupp igen.

/Stefan


Ojdå, var det en strypt 125 cc. Dum blondin. :fatta!

Låter ju jättebra! :tummenupp
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Syss skrev:
Ojdå, var det en strypt 125 cc. Dum blondin. :fatta!

Låter ju jättebra! :tummenupp

Kan iofs vara en 250 oxå (har för mig de finns som NSR) men då får han inte köra på den pga åldern istället så jag förutsatte att det va en Honda NSR 125 det va tal om

/Stefan
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
oXydex skrev:
Kan iofs vara en 250 oxå (har för mig de finns som NSR) men då får han inte köra på den pga åldern istället så jag förutsatte att det va en Honda NSR 125 det va tal om

/Stefan


Oki. Aldrig hört talas om 250:n, men å andra sidan har jag inte koll på så mycket, heller. :banana
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Fick en överdos regn till/från Ringen och hojen är så ren och fin nu så jag vågade inte riskera något. Nej, det strulade på jobbet så det blev för sent. Hade gärna följt med, särskilt som det är banåkning nu på onsdag.
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Neutral skrev:
Fick en överdos regn till/från Ringen och hojen är så ren och fin nu så jag vågade inte riskera något. Nej, det strulade på jobbet så det blev för sent. Hade gärna följt med, särskilt som det är banåkning nu på onsdag.

Ok där ser man

Vem behöver banåkning när man har småvägarna i Östergötland.

Med åksjuk flickvän bakpå så måste man ändå ge vägarna godkänt iaf.

Hon bad om ursäkt för att hon blev åksjuk men det är ju jag som ska be om ursäkt (vilket jag gjort) för att jag inte förstod det ryck hon gjorde där bak för att få mig att stanna

/Stefan
 

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
ZX-10R
Syss skrev:
Va? Vad har jag gjort nu? :va Min man fyller snart 20 och kan fan inte visa några spårval på Sviestad med tanke på att jag har kört där mera än han... :hihi Så raggandet får jag väl lägga ner, men man kan ju alltid fråga folk vänligt. :)
Du beklagade ju dig tisdag förra veckan när vi var flaggvakter att det var nån 35-åring som gav dig blickar som du helst ville slippa... ;)
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Zormin skrev:
Du beklagade ju dig tisdag förra veckan när vi var flaggvakter att det var nån 35-åring som gav dig blickar som du helst ville slippa... ;)


Det gänget ja, men det finns yngre också. Jag ÄLSKAR att vara tjej på sporthoj och en massa killar lägger till mig på MSN och vill ha nakenbilder. ELLER INTE!!!!!!!!! :4skrika
Det ligger 24 st blockerade på min kontaktlista nu. :3freak

(Därför har jag ändrat min presentation och det står där klart och tydligt att jag har pojkvän... Lycksökarna har blivit färre nu, tackar som frågar. :) )

Är alla killar sexfixerade eller vad? :3freak
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Syss skrev:
(Därför har jag ändrat min presentation och det står där klart och tydligt att jag har pojkvän... Lycksökarna har blivit färre nu, tackar som frågar. :) )

Är alla killar sexfixerade eller vad? :3freak

Du, kan jag få din msn så vi kan skicka nakenbilder till varandra ?
Jag har oxå en pojkvän(sajk)... så det gör inget :cdevil
 

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
Tack tack! Har inte nsr:en kvar, vet inte riktigt vart man ändrar så att det står zx6r istället för nsr :p har zx6r 01 ostrypt nu så jag hinner lätt med i tempot hehe men vilken tid samlas ni och vart?

Du får gärna följa med på våra turer men har du strypt hoj så kommer du nog lite väl på efterkälken. Med ostrypt så har du iaf 40km/h extra att tillgå (ungefär gissar jag)

Onsdagsturen till Vadstena går i ganska lugnt och sansat tempo och då hinner du med även med strypt hoj (I vanliga fall, jag styrde upp tempot dit lite den här gången) och på vägen hem därifrån brukar det gruppera sig lite olika beroende på vilken väg man vill ta samt tempo man vill hålla

Du är iaf varmt välkommen att följa med i den mån det går

/Stefan[/QUOTE]
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Bjozac skrev:
Du, kan jag få din msn så vi kan skicka nakenbilder till varandra ?
Jag har oxå en pojkvän(sajk)... så det gör inget :cdevil


Den står på min profilsida. Om du också har pojkvän är det ju lugnt. Vi kan ju ha 4-kant. :banana
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Italiano_011 skrev:
Tack tack! Har inte nsr:en kvar, vet inte riktigt vart man ändrar så att det står zx6r istället för nsr :p har zx6r 01 ostrypt nu så jag hinner lätt med i tempot hehe men vilken tid samlas ni och vart?

Tur jag inte kapade din fråga jäms med fotknölarna då =)
De 2 ggr jag har varit med till Vadstena nu så har vi samlats kl 18 vid Mc Donalds i Ryd (Linköping)

Men vi brukar annonsera och försöka ragga folk i den här tråden så håll gluggarna öppna

/Stefan
 

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
hehe okej vilka knölar :confused: :lol Okej ska hålla ögonen öppna i den här tråden då... hur gamla är ni som åker ? vi är ju 2 gasglada 18 åringar :yoparty

oXydex skrev:
Tur jag inte kapade din fråga jäms med fotknölarna då =)
De 2 ggr jag har varit med till Vadstena nu så har vi samlats kl 18 vid Mc Donalds i Ryd (Linköping)

Men vi brukar annonsera och försöka ragga folk i den här tråden så håll gluggarna öppna

/Stefan
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjozac skrev:
Jag har oxå en pojkvän(sajk)...

WTF? :kocko

nu får du ta å lugna ner dig lite. jag vet att du vill men det kommer aldrig ske lillgrabben. du får försöka med leif på skroten eller nåt... :hihi
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Italiano_011 skrev:
hehe okej :) jag har iaf 3 års erfarenhet :yoparty kanske ses nästa träff då :tummenupp

18 år med 3 års erfarenhet låter ju nästan kriminellt ;)

27 och har åkt sen jag va 17 så jag landar väl på 10 år bakom styret. Har haft hojen mest för att transportera mig från punkt A till punkt B då jag bara haft B-kort i 2 år nu :)

/Stefan
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top