Rode_No1 skrev:Jag kommer att vara vid McD / vallarondelen kl 18:00 om det inte regnar . Hoppas vi blir lite folk
M.V.H//Rode
Rode_No1 skrev:Jag kommer att vara vid McD / vallarondelen kl 18:00 om det inte regnar . Hoppas vi blir lite folk
M.V.H//Rode
Wheeliegirl skrev:Tyvärr har vi inga hojar med oss denna gång.....
Black Adder skrev:Om vädret håller i sig så dyker jag troligtvis upp. Ska bara cykla hem och hämta den motoriserade 2-hjulingen istället för den trampdrivna.
/ Stefan
Rode_No1 skrev:Måste bara tacka folket som var med på rundan till vadstena idag. Riktigt roligt synd bara att det inte var lite mer folk Annars toppenkväll.
M.V.H//Rode
oXydex skrev:Agree. Toppenskoj
Speciellt hemtrippen med allt vad det innehöll
Hon mår bättre nu hälsas det härifrån iaf
/Stefan
Som sagt...kurviga vägar. Sköt att hon mår bättre nu. Åksjuka är inget att ha.oXydex skrev:Hon mår bättre nu hälsas det härifrån iaf
Nästa onsdag är det bankörning på Sviestad. Jag tänkte göra comeback. Tjoho!Rode_No1 skrev:Vi får försöka att bli lite mer folk nästa onsdag om det är någon som är på då?
oXydex skrev:Agree. Toppenskoj
Speciellt hemtrippen med allt vad det innehöll
Hon mår bättre nu hälsas det härifrån iaf
/Stefan
Italiano_011 skrev:Får man hänga me nästa träff? Vart samlas ni?
oXydex skrev:Strypt? Ostryp?
Du får gärna följa med på våra turer men har du strypt hoj så kommer du nog lite väl på efterkälken. Med ostrypt så har du iaf 40km/h extra att tillgå (ungefär gissar jag)
Onsdagsturen till Vadstena går i ganska lugnt och sansat tempo och då hinner du med även med strypt hoj (I vanliga fall, jag styrde upp tempot dit lite den här gången) och på vägen hem därifrån brukar det gruppera sig lite olika beroende på vilken väg man vill ta samt tempo man vill hålla
Du är iaf varmt välkommen att följa med i den mån det går
/Stefan
Syss skrev:Ett förslag annars är att någon/alla stannar vid varje vägskäl där man svänger eller så och väntar in de sista... Orättvist om bara de som kör jättetokfort får vara med...
Jag kör liksom inte heller så fort, jag är lite obekväm med sånt.
Ändå kan man hänga på bra med en strypt hoj, Victoria gjorde 180 helt strypt. (Ursula vågar jag fan inte toppa... Det går ju alldeles hemskt fort. )
christer skrev:Hmmm, såg nog att du va ute å tjyv tränade på banan i tisdags efter den vanliga träningen , vet nog va du tänker, du ska chocka oss alla med håriga nedlägg å ruskiga inbromsningar när vi minst anar det
"35-åringen" hjälper nog säkert till...Syss skrev:Jag måste ragga på nån som kan köra före mig lite långsamt och visa mig spårval och sånt... Jag gasar för lite och bromsar för mycket. Men vafan, det var ju första gången jag ens försökte. I'm the best!
Zormin skrev:"35-åringen" hjälper nog säkert till...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|