Linköping / Norrköping

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Jag kommer att vara vid McD / vallarondelen kl 18:00 om det inte regnar :tummenupp . Hoppas vi blir lite folk :yoparty

M.V.H//Rode

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Rode_No1 skrev:
Jag kommer att vara vid McD / vallarondelen kl 18:00 om det inte regnar :tummenupp . Hoppas vi blir lite folk :yoparty

M.V.H//Rode

Om vädret håller i sig så dyker jag troligtvis upp. Ska bara cykla hem och hämta den motoriserade 2-hjulingen istället för den trampdrivna.

/ Stefan

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Jag och en polare åker mot vallarondelen om en stund. Är där kl 18 :tummenupp

Black Adder skrev:
Om vädret håller i sig så dyker jag troligtvis upp. Ska bara cykla hem och hämta den motoriserade 2-hjulingen istället för den trampdrivna.

/ Stefan

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Faaaaaannn!

Vad sitter jag fast här i E-tuna för när det åks på hemmaplan?
:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :4skrika :mad:
Jobbet inkräktar för mycket på mitt liv... dags för åtgärd!

(hur blir man sjukpensionär.... typ)

:)

Ha en trevlig tur!

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Måste bara tacka folket som var med på rundan till vadstena idag. Riktigt roligt synd bara att det inte var lite mer folk :tummenupp Annars toppenkväll.

M.V.H//Rode

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Rode_No1 skrev:
Måste bara tacka folket som var med på rundan till vadstena idag. Riktigt roligt synd bara att det inte var lite mer folk :tummenupp Annars toppenkväll.

M.V.H//Rode

Agree. Toppenskoj

Speciellt hemtrippen med allt vad det innehöll ;)

Hon mår bättre nu hälsas det härifrån iaf :tummenupp

/Stefan

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
hehe håller absolut med :tummenupp Vi får försöka att bli lite mer folk nästa onsdag om det är någon som är på då?

M.V.H//Rode

oXydex skrev:
Agree. Toppenskoj

/Stefan

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Ja, hemvägen var en riktigt najs tur. Mycket kurviga vägar blev det.

oXydex skrev:
Som sagt...kurviga vägar. Sköt att hon mår bättre nu. Åksjuka är inget att ha.

Rode_No1 skrev:
Vi får försöka att bli lite mer folk nästa onsdag om det är någon som är på då?
Nästa onsdag är det bankörning på Sviestad. Jag tänkte göra comeback. Tjoho!

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
oXydex skrev:
Agree. Toppenskoj

/Stefan

Kan bara instämma i kören, trevliga nya vägar för mig och framför allt trevlig sällskap :tummenupp

Det var ju syn att hon mår bättre, då får du inte tillfälle att leka doktor senare ikväll :tungan

Några bilder på vi tappra i Vadstena, även de som inte ville vara med på bild :krama

/ Stefan

Bifogat

• IMG_0067_1.jpg
    IMG_0067_1.jpg
    120.1 KB · Visningar: 94
  • IMG_0068_1.jpg
    IMG_0068_1.jpg
    117.3 KB · Visningar: 86

Ceda

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2005
Hoj
Suuzuukiii
Passar på att tacka för en trevlig resa o trevligt sällskap..
Var ju bara med på ditvägen,, försökte testa att bromsa mej i kapp.. men ju mer jag bromsa destolängre bakom kom jag .. :) hoppas ingen tyckte att det var föör tråkigt att vänta.. måste börja o :wiggle mer i kurvorna .. skit trevligt i allafall,, hoppas de blir fler gånger..

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
DR 650 RSE
Italiano_011 skrev:
Får man hänga me nästa träff? Vart samlas ni?

Strypt? Ostryp?

Du får gärna följa med på våra turer men har du strypt hoj så kommer du nog lite väl på efterkälken. Med ostrypt så har du iaf 40km/h extra att tillgå (ungefär gissar jag)

Onsdagsturen till Vadstena går i ganska lugnt och sansat tempo och då hinner du med även med strypt hoj (I vanliga fall, jag styrde upp tempot dit lite den här gången) och på vägen hem därifrån brukar det gruppera sig lite olika beroende på vilken väg man vill ta samt tempo man vill hålla

Du är iaf varmt välkommen att följa med i den mån det går

/Stefan

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
oXydex skrev:
Strypt? Ostryp?

Du får gärna följa med på våra turer men har du strypt hoj så kommer du nog lite väl på efterkälken. Med ostrypt så har du iaf 40km/h extra att tillgå (ungefär gissar jag)

Onsdagsturen till Vadstena går i ganska lugnt och sansat tempo och då hinner du med även med strypt hoj (I vanliga fall, jag styrde upp tempot dit lite den här gången) och på vägen hem därifrån brukar det gruppera sig lite olika beroende på vilken väg man vill ta samt tempo man vill hålla

Du är iaf varmt välkommen att följa med i den mån det går

/Stefan

Ett förslag annars är att någon/alla stannar vid varje vägskäl där man svänger eller så och väntar in de sista... Orättvist om bara de som kör jättetokfort får vara med... :7peta

Jag kör liksom inte heller så fort, jag är lite obekväm med sånt. :3freak
Ändå kan man hänga på bra med en strypt hoj, Victoria gjorde 180 helt strypt. :hihi (Ursula vågar jag fan inte toppa... Det går ju alldeles hemskt fort. :skrämd)

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Syss skrev:
Ett förslag annars är att någon/alla stannar vid varje vägskäl där man svänger eller så och väntar in de sista... Orättvist om bara de som kör jättetokfort får vara med... :7peta

Jag kör liksom inte heller så fort, jag är lite obekväm med sånt. :3freak
Ändå kan man hänga på bra med en strypt hoj, Victoria gjorde 180 helt strypt. :hihi (Ursula vågar jag fan inte toppa... Det går ju alldeles hemskt fort. :skrämd)

Hmmm, såg nog att du va ute å tjyv tränade på banan i tisdags efter den vanliga träningen :rolleyes: , vet nog va du tänker, du ska chocka oss alla med håriga nedlägg å ruskiga inbromsningar när vi minst anar det :7peta

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
christer skrev:
Hmmm, såg nog att du va ute å tjyv tränade på banan i tisdags efter den vanliga träningen :rolleyes: , vet nog va du tänker, du ska chocka oss alla med håriga nedlägg å ruskiga inbromsningar när vi minst anar det :7peta

Jepp, tänkte ju känna på bana lite nu va, sen blir det ju MotoGP DiRekCt. :banana

Jag måste ragga på nån som kan köra före mig lite långsamt och visa mig spårval och sånt... Jag gasar för lite och bromsar för mycket. Men vafan, det var ju första gången jag ens försökte. I'm the best! :yoparty

Bana rules! Skulle bara vilja ha en hoj man inte är lika rädd att lägga... Fast hon slog över till 2 000 mil, under tiden jag körde på banan. Det är lite kult. Äkta rejshoj. :) JAG ÄLSKAR MIN HOJ!!!!! Wiee!!!! Herrgud, vad det är underbart att leva!!!

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Syss skrev:
Jag måste ragga på nån som kan köra före mig lite långsamt och visa mig spårval och sånt... Jag gasar för lite och bromsar för mycket. Men vafan, det var ju första gången jag ens försökte. I'm the best! :yoparty
"35-åringen" hjälper nog säkert till... :D

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Zormin skrev:
"35-åringen" hjälper nog säkert till... :D

Va? Vad har jag gjort nu? :va Min man fyller snart 20 och kan fan inte visa några spårval på Sviestad med tanke på att jag har kört där mera än han... :hihi Så raggandet får jag väl lägga ner, men man kan ju alltid fråga folk vänligt. :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln