HW
Behandlar dig som du behandlar mig!
Va?
När det är 5°C i banan skall nog ingen köra som i snabb grupp och 25°LUTHOR skrev:2099127Jag tror jag struntar i att köra, jag fick höra att dom som har Michelin pilot power (vilket jag har) inte får köra i snabb grupp. Detta har bestämts då det tydligen visat sig ett klart samband mellan klotningar och Michelindäck.
Jag vet inte om det är bestämt eller bara ett förslag eller ett försenat aprilskämt.
Naurin skrev:2107222Nu har jag äntligen fått hem nya hojjen, en Suzuki GSX750R från 2003! Men inget gott som inte har ngt ont med sig: den går inte in i mitt förråd som jag hade hoppats på å jag vågar inte riktigt ha den ståendes ute på gatan. Är det någon som har ett förråd/garage att avvara några kvadrat på? Skulle verkligen uppskattas isf, helst i närheten av T1 (bor i de röd/vita studenthusen).
Bitte Hilfe!
Du är PMAD! ^^Naurin skrev:2107222Nu har jag äntligen fått hem nya hojjen, en Suzuki GSX750R från 2003! Men inget gott som inte har ngt ont med sig: den går inte in i mitt förråd som jag hade hoppats på å jag vågar inte riktigt ha den ståendes ute på gatan. Är det någon som har ett förråd/garage att avvara några kvadrat på? Skulle verkligen uppskattas isf, helst i närheten av T1 (bor i de röd/vita studenthusen).
Bitte Hilfe!
craffe skrev:2107238Jag hoppas att du inte har A-kort?
Om du har det och ändå trodde att du kunde komma runt och in i en av de där gallerburarna måste du vara en obotlig optimist
Hur tänkte du då?
raceman_peps skrev:2116891Ere några härifrån som ska åka eller lämnar vi VO på grund av kromallergi?
Själv är jag ytterst tveksam...
Linsurfer skrev:2122430Har aldrig skådat kortegen förut, är lite sugen på att sälla mej till sällskapet men det låter ju sådäääär kul att ligga å krypköra bland en majoritet glidarpråmar... Några under 25 som kör??
Syss skrev:2124815Tanken har slagit mig... Men det beror på väder. Helt klart. Och övriga faktorer, som skjuts eller inte, båda hojarna eller inte, osv...
Linsurfer skrev:2125170Väder självklart.. men skjuts? båda hojarna? va?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|