jacken skrev:2125963Jag har just kommit hem efter en liten sväng,körde bla. Bergsvägen mot Ljungsbro,jag kan lova att det blåste en hel del..
Det kan väl aldrig finnas för många "viffer-åkare" eller?craffe skrev:2125971Åh, en viffer-åkare till... *mysa*
Mjo, det är frågan om man ska åka eller ej, himlen lär väl öppna sig sen.... :/
jacken skrev:2125986Det kan väl aldrig finnas för många "viffer-åkare" eller?
craffe skrev:2126022Absolut inte!
Vi får fixa en Viffer-happening nån dag när solen skiner
RuffRyder skrev:2092933Var det nån här som körde en grön ninja i Lkpg city vid 16-tiden? Det såg ut som Oxydex hjälm men Oxy har väl sålt sin ninja om jag minns rätt. Det var ett sjysst nerlägg du bjöd på, vem det nu var. Publiken i GTi:n var nöjda
Peace!
HW skrev:2129849Jag behöver hjälp av någon efter lunch.
Vi måste bygga en supermoto-bana på LMS för den skall besiktigas i kväll men det verkar inte finnas någon i hela klubben som har tid att hjälpa mig.
Jag kan muta med fribiljetter till sm och bankörningar.
Ring eller maila om någon har tid!!!!
/HW
0709-141978
HW skrev:2129849Jag behöver hjälp av någon efter lunch.
Vi måste bygga en supermoto-bana på LMS för den skall besiktigas i kväll men det verkar inte finnas någon i hela klubben som har tid att hjälpa mig.
/HW
0709-141978
Jag kan hjälpa till ikväll efter 18.00 om det är till någon hjälp (Fri biljetten lockar ). Messa på 0707-15 70 91.HW skrev:2129849Jag behöver hjälp av någon efter lunch.
/HW
0709-141978
begge skrev:2132741Jag kan hjälpa till ikväll efter 18.00 om det är till någon hjälp (Fri biljetten lockar ). Messa på 0707-15 70 91.
Är det någon gemensam tur planerad till helgen? (Fint väder/"ny" hoj/tjejen jobbar = Nu saknas bara ett par att åka med)
//Emil
begge skrev:2135363Rätta mig om jag har fel, men tror att jag läste i gårdagens tidning att det är hojuppvisning vid Ahlbergs gummi (vid Ljunkan) i morgon fredag kl. 17.00 (?). (Tidningen var slängd på jobbet, så inte riktigt 100 på att uppgifterna stämmer)
//Emil
Klart man är sugen på en repa i kväll, men börjar känna mig hängig, tror det är någon lustig pollensympton, eller så är det panik pga. att det inte är långt till Göteborgsvarvet, och jag känner mig otränad som ett kylskåp. Så antingen blir det att ligga i soffan och tycka synd om sig själv, löpa ett varv runt stångån eller dra en repa med hojen.. Hör av dig om ni drar någon repa (0707-15 70 91)kungko skrev:2135490joho då det står det allt att det ska va....på väringagatan 5, vet inte om det är vid ljunkan men den adressen står iaf....
någon som ska ut å hoja ikväll eller....?
Edit: hitta info nu:kungko skrev:2135490joho då det står det allt att det ska va....på väringagatan 5, vet inte om det är vid ljunkan men den adressen står iaf....
någon som ska ut å hoja ikväll eller....?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |