Babar
bromskloss
RuffRyder skrev:2272788Var det du som stod i Torparn? Väntar med spänning på korten...
Mvh
/Posören
Det var jag. Med kamera, gulflagg och radio i beredskap.
RuffRyder skrev:2272788Var det du som stod i Torparn? Väntar med spänning på korten...
Mvh
/Posören
Gul flagg var ju den enda som INTE skulle användas igår...Babar skrev:2272832Det var jag. Med kamera, gulflagg och radio i beredskap.
raceman_peps skrev:2271890
Ps det var MIG ni åkte om! Allihop! förutom Stefan då!
FZ1 skrev:2273775Jag tror inte ett ögonblick på att det var trevligt igår!
Jag tycker synd om grannen när han precis stack iväg och vinkade på sin 748:a!
Jag vill absolut inte köra hoj så här års!
Jag älskar och ser upp till hojtjuvar!
Jag tycker att försäkringsbolag skall dra ut på tiden och göra avdrag på ersättningen för stulna hojar!
Inte tycker jag om pilsner heller!
Så, ut och kör bara, jag är int' bitter...
Neutral skrev:2257665Jag åkte Sturefors, Bestorp, Brokind i går. Sedan ner mot Rimforsa men svängde vänster vid ridstallet och vinglade fram i skön natur tills man hamnade på vägen mellan Kisa och Åtvid. Körde till Åtvid och tog där vägen förbi golfbanan som leder till Bestorp igen och sedan en sväng förbi Sviestad. Kanonfin tur på två timmar utan några irriterande vägavsnitt.
JoUh skrev:2272964Gul flagg var ju den enda som INTE skulle användas igår...
BildernaBabar skrev:2273955ja, jag är hemsk.. spank me.. Synd ingen påpekade det för mig.. tyckte gul var bättre än inget alls om nån hade vurpat rejält.. Jag var ju inte flaggvakt primärt..
RuffRyder skrev:2274078www.vi.vill.se.korten.nu
Kom igen Barbar... öh Barbapappa... öh förlåt, Babar!
Sluta photoshopa och posta... eller måste vi ?
Peace!
Babar skrev:2268793Det som behövs är vad jag vet är att stå i vaktpostering och se om nåt sker efter banan. Lägger ingen omkull sig eller klotar får man oftast en underbar dag i solen.
Det behövs ingen speciell utbildning. Det är en kort genomgång på morgonen innan allt startar. Till varje postering ska det vara tre personer. En rutinerad och utbildad flaggvakt som ofta även är sjukvårdskunnig. Det är inga problem alls. Första gången jag var flaggvakt visste jag inget alls. Fick en underbar stund och en trevlig kollega samtala med. Solsken, värme och underbar racing på 5 meters håll.
Tänk på lite saker. Kom i lite grovkläder och rejäla skor. Klotar en båge måste den flyttas. Det kan vara lite smutsigt och dessutom är en racebåge VARM. Handskar rekommenderas att ha med sig.
/Numera licensierad funkis..
Alla behövs! Kanonväder blir det och bra racing.Gerry skrev:2275312Låter intressant.
Om jag behövs, kan jag se till att vara där till 0800.
raceman_peps skrev:2281631Har Stockholm blivit för trångt tro?
http://www.corren.se/archive/2006/7/4/ircsvkc659yecgp.xml?category1=1096984640-4&
Jag hoppas att ingen härifrån är den skyldige i alla fall?
Räkna med mig!RuffRyder skrev:2282518Vi är några som ska köra en tur till Vadstena på Onsdag 5 juli, 18:00,
samling vid MacDonald's Ryd (Vallarondellen).
Mig också! Lyckades aldrig komma iväg till Geléåsen.Zormin skrev:2283123Räkna med mig!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|