FZ1 skrev:2480942@ jacken: Dina däck behöver smaka bankörning!
Man är ju liksom nybörjare ,men bankörning kommer så småningom
FZ1 skrev:2480942@ jacken: Dina däck behöver smaka bankörning!
Man är ju liksom nybörjare ,men bankörning kommer så småningom
Avvaktar rapport angående våra avgasers doftBlack Adder skrev:...Kan ju vara ett kul lördagsnöje att umgås med ER6 ägare
FZ1 skrev:2481159Avvaktar rapport angående våra avgasers doft
Black Adder skrev:2481284Som tur är så sitter era avgassystem så långt ner att avgaserna borde inte hitta upp till mina höjder
Desutom så har jag ~100 hästkrafters övertag så då borde till och med en dålig chafför som jag lyckas med att hamna framför dig
Bara att vrida för att därefter glida iväg framför dig
/ Stefan
En kompis till Karam (Ruffryder), tror han heter Mike eller något, kör en röd/vit R6.Dogge26 skrev:2482538Vem var det som körde av??
Den ser ut som en retta som lowsidat i en viss bergskurva!FZ1 skrev:Nu till kvällens frågesport:
Vad händer med en ER6 när man släpper ned den från depåstödet efter kedjesmörjningen utan att ha fällt ut sidostödet [/FONT]
Jag tror det blir brottningsmatch i garaget. Vem vann?FZ1 skrev:2482587Nu till kvällens frågesport:
Vad händer med en ER6 när man släpper ned den från depåstödet efter kedjesmörjningen utan att ha fällt ut sidostödet
Det är inte ditt hojår i år Micke. Vad ska du köpa för hoj nu då? För den blir väl inlöst?FZ1 skrev:2482779Betonggolv vs. kopplingsgrepp 1-0
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|