FZ1 skrev:2480942@ jacken: Dina däck behöver smaka bankörning!
Man är ju liksom nybörjare ,men bankörning kommer så småningom
FZ1 skrev:2480942@ jacken: Dina däck behöver smaka bankörning!
Man är ju liksom nybörjare ,men bankörning kommer så småningom
Avvaktar rapport angående våra avgasers doftBlack Adder skrev:...Kan ju vara ett kul lördagsnöje att umgås med ER6 ägare
FZ1 skrev:2481159Avvaktar rapport angående våra avgasers doft
Black Adder skrev:2481284Som tur är så sitter era avgassystem så långt ner att avgaserna borde inte hitta upp till mina höjder
Desutom så har jag ~100 hästkrafters övertag så då borde till och med en dålig chafför som jag lyckas med att hamna framför dig
Bara att vrida för att därefter glida iväg framför dig
/ Stefan
En kompis till Karam (Ruffryder), tror han heter Mike eller något, kör en röd/vit R6.Dogge26 skrev:2482538Vem var det som körde av??
Den ser ut som en retta som lowsidat i en viss bergskurva!FZ1 skrev:Nu till kvällens frågesport:
Vad händer med en ER6 när man släpper ned den från depåstödet efter kedjesmörjningen utan att ha fällt ut sidostödet [/FONT]
Jag tror det blir brottningsmatch i garaget. Vem vann?FZ1 skrev:2482587Nu till kvällens frågesport:
Vad händer med en ER6 när man släpper ned den från depåstödet efter kedjesmörjningen utan att ha fällt ut sidostödet
Det är inte ditt hojår i år Micke. Vad ska du köpa för hoj nu då? För den blir väl inlöst?FZ1 skrev:2482779Betonggolv vs. kopplingsgrepp 1-0
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |