LUTHOR
Ny medlem
Jag kommer förbi nån dag, visst blev det en hoj från Bayern.FZ1 skrev:2489248Vad blev det, blev det en Bayer? Visa upp den, du vet var jag bor...
Jag kommer förbi nån dag, visst blev det en hoj från Bayern.FZ1 skrev:2489248Vad blev det, blev det en Bayer? Visa upp den, du vet var jag bor...
rust29 skrev:2515517Inte bara ungdomar som stjäl saker...
http://www.corren.se/archive/2006/1...category1=1096984640-4&category2=1096984640-7
Drogstyre omkullRuffRyder skrev:2515665Ja, dagens ungd... seniorer!
"Det var bättre förr."
Va tror ni, var det Mickes stulna R1a som de tog en joyride på?
Peace!
FZ1 skrev:2516594Drogstyre omkull
Man skall inte önska andra olycka, men folk som inte kan hålla reda på "mitt & ditt" har jag inte mycke till övers för...
PS. hur går det för Mike?, har han hunnit kolla skadorna efter Ravinkörningen™ DS.
Njaa, de före -06 har det bara(!) varit misslyckade brottförsök på...Men Kawa verkar inte ligga långt efter, avbrutet kopplingsgrepp, ABS som slutat fungera, någon kortslutning som drar ur batteriet. Skall lämna in för garanti i dagarnaKAS-CBR900RR skrev:...e ute efter en ny hoj eller den gammla R1 98-99
...föresten e det inte din oturshoj fz1 (R1)??
KAS-CBR900RR skrev:2532117Hej alla Glada ...
Mayckel har jag hjälpt lite gran... Det var värre en det så ut ... Ett stort hål i tråget och i MOTORBLOCKET så vi har köpt en annan motor nu som vi letar efter någon som vill sätta ihop den...
Det var en fin tur, kurvorgie kan man verkligen snacka om.FZ1 skrev:2542289Haa, än är det inte vinter! 16 mil kurvorgie i härligt höstväder
Jone Ass skrev:2544501Vilka kör i vinter då??
Jag vet inte varför det inte blev någon körning, det har inte varit uppe i styrelsen i alla fall. All bantid bokas via huvudklubben så du får nog fråga de närstående personerna hur de gjorde.FZ1 skrev:2544806Hördu du styrelsemannen, varför blev det ingen funktionärskörning i år?
Vet att banan har lånats privat av "klubben närstående personer" så bantid har väl funnits?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |