Linköping / Norrköping

CeeJay

Semi Rookie
Gick med
30 Jan 2007
Ort
Lund
Hoj
Fireblade -00
ngån som vet om det finns någon anläggning för handtvätt i linköping som har typ högtryckstvätt och shamponering. Liknande "wash a car" som finns nere i skåne
 

rust29

aka Stefan - Race on!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Vikingstad
Hoj
*såld*
ngån som vet om det finns någon anläggning för handtvätt i linköping som har typ högtryckstvätt och shamponering. Liknande "wash a car" som finns nere i skåne

Statoil Ryd har tvätthall för Gör-det-själv. Mackarna vid Braskens Bro har väl oxå det om jag inte minns fel.
 

.luzt

Livsnjutare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Linköping
Hoj
Superduke 05
Har efter att min förra hyresgäst skaffat eget garage plats för ev två hojar på mina p-platser i varmgarage (Westmansgatan på T1 i Linköping, stort garage för alla hyresgäster i HSB). Ingen bur och inga ögglor i golvet, tyvärr. Har haft min och förra hyresgästens hoj ståendes där i 5år och aldrig haft några problem.

200kr i månaden :)
Skicka PM!
 
Last edited:

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
någon/några som e sugna o dra en sväng på söndag?

Ja det är stor chans för det.
Preliminärt föreslår jag nånstans kl 13-15, samlingsplats McD (Ryd) Vallarondellen.

Är det fler som vill hänga med?

Återkommer med mer exakt tid imorn, om det inte blir regn dvs.
 

Tellet

medlem, ja
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Halmstad
Hoj
cbr 600 -93 F2
med på ett åk?

kom till linköping nu precis, och tänkte bo här några dagar.. fin stad med mc-poliser, polishelikopter och vanliga små radiobilar.. de visste nog jag skulle hit :yoparty

tänkte kolla om det är några som är sugna på en vända imorgon? någon som kan visa lite fina vägar?
:gnissla
Mvh
Elias
 

Sanna-Lkpg

Uppdaterad
Gick med
11 Aug 2006
Ort
Linköping
Hoj
CBR600FS
Folks!

Har fått ett delikat problem tror jag man skulle kunna kalla det för.
Åker v. 29 på hoj-semester till Norge - vilket är det delikata,
men saknar don att packa i - vilket är problemet!

Det jag är i behov av är en tankväska...
Skulle någon ha en sådan som är sugen på att se Norges nejder under v.29 erbjuder jag mig frivilligt att ta med den och visa den alla kurviga vägar!




För den som inte kan läsa mellan raderna så är frågan alltså om nån har en tankväska att låna ut! :)
 

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Får man hänka på om man har 125:a eller skrattar ni ut mig då?
Kan ta RG:N...den toppar bortåt 160 iaf och det finns ju ändå bara 110 vägar i sverige och här e ingen som kör olagligt ?? :arsele :va
 

Flerko

Hojåkare
Gick med
31 Aug 2006
Ort
Villa
Hoj
Längtar efter en VTR FIRESTORM
Mc-dagarna I Västervik

Jag och brorsan tänkte dra ner med hojarna till Västervik på Mc-dagarna på fredag. Vi ligger över i tält och drar hem på lördag vid lunch-hugget. Är det någon/några som är sugna på att hänga med? Vi åker ifrån Linköping senare på fredag eftermiddag. Skicka ett mail eller PM om det låter intressant. :tummenupp

// Erik
 

micke_stambeck

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Ort
Linköping
Hoj
suzuki 450, yamaha R1
nån som är sugen på att ut å dra lite på småvägarna runt linköping nästa vecka? har inte bott i lkpg så länge så jag känner inte till alla roliga småvägar, sen är de jävligt piss att ut å åka sj. skulle va as coolt att ha några å åka me!:yoparty
 

Larsage

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2006
Ort
Linköping
Hoj
suzuki GSX 750 ES-83
Finns det några samlingsplatser för motorcyklister i Linköping?

Hej. Är en s.k återfallsknutte som älskar att köra mc. Åker ut själv, helst på små slingrande asfalterade vägar, men ibland skulle det vara kul att åka tillsammans. Hör av dig om du vet någon mc klubb som är bra att gå med i, eller om du själv vill åka tillsammans med andra.
 

_vikt0r

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Ymaha ybr 125 -05
tjena nån som vill hänga med till målilla imorgon tisdag ? tänkte kolla på speedway där , toppmatch mellan dackarna - västervik
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Varning för lösgrus på vägen förbi Lilla Aska kyrkogård.
Det finns inga varningsskyltar uppsatta:mad:
 

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Ingen som vill köra (vet att jag "bara" har 125;a men fyfan vad jag vill ut och åka) :D
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Hur är det med gruppkörningar i stan? Det känns tyvärr lite dött i den här tråden. Det är ju som sagt kul att köra men ännu roligare om man är ett gäng!

Det skulle vara kul om man kunde bestämma nån fast tid för körningen, typ träffas nånstans varje lördag vid 12:00 .. Då behöver man inte göra det så "komplicerat" genom att dra igång nått här varje gång det ska bli gruppkörning ..

Vad anser ni?
 

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Söder om söder
Hoj
990 SMT
Hur är det med gruppkörningar i stan? Det känns tyvärr lite dött i den här tråden. Det är ju som sagt kul att köra men ännu roligare om man är ett gäng!

Det skulle vara kul om man kunde bestämma nån fast tid för körningen, typ träffas nånstans varje lördag vid 12:00 .. Då behöver man inte göra det så "komplicerat" genom att dra igång nått här varje gång det ska bli gruppkörning ..

Vad anser ni?

Absolut! Dålig omsättning här )=
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top