Lite bilder på Agustan

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
näää de där var lite ojuste :), det är ju just avgassystemet som gör F4:an imo...

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
damn...dra hit lite rörliga bilder så blir kärringen glad ikväll..bättre än p0rn

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
Fy fan...hehe vilken ful bil... Men appropå Agustan så är det väl typ den ultimata knarren alla kategorier eller har jag fel, dyr som satan också kan jag tänka...

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Brukar varken bli sugen på pizza eller guld men det är bara att krypa till korset.
Så SNYGG!

peppureikä

Guest
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar kanon snygg!!!!!Får man fråga vad kostar den där skönheten?

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
hmm pris ja... Vet faktiskt inte riktigt ännu, men har lagt ut en väldans massa iaf, har inte riktigt vågat att räkna ihop allt :) . Har funderingar på att sälja då jag vill byta upp mig till en 1000. Väntar bara på att få nya kolfiber kåpor på garanti från italien, då klarlacken börjat spricka på vä sidokåpa. Dom ska nog komma inom kort.

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
hmm pris ja... Vet faktiskt inte riktigt ännu, men har lagt ut en väldans massa iaf, har inte riktigt vågat att räkna ihop allt :) . Har funderingar på att sälja då jag vill byta upp mig till en 1000. Väntar bara på att få nya kolfiber kåpor på garanti från italien, då klarlacken börjat spricka på vä sidokåpa. Dom ska nog komma inom kort.

Finns det vägar på öjn där det går att sträcka ut guld knarren?

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
här går det att sträcka ut nästan överallt, stoora breda vägar. fast finns många små kurviga också.

Langis

Asfaltsget
Gick med
18 Aug 2008
Hoj
Bandit 1250 och en kinky
här går det att sträcka ut nästan överallt, stoora breda vägar. fast finns många små kurviga också.

Jo tänkte mest på motorvägar. Anställde precis en av tjejerna som jobbade på taxi visby på mitt jobb som för övrig är en av dem bästa tjejerna på Rubic kub. Hon är föresten och tävlar i helgen, tror det var EM eller nått. Så lite inside information har man ju av öjn även om man inte har varit där på år och dar själv.. Som sagt jävligt cool knarr, jag älskar allt som glimmar som gud.. jag menar guld..

Last edited:

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
R6 & RD350
Greve Giovanni Agustas son Domenico visste uppenbarligen vad han gjorde när de växlade om från flygindustri till motorcykelindustri! Mv Agustas ädla historia och racingframgångar gör märket till sinnebilden av en motorcyckeltillverkare som tillverkar motorcyklar för gentlemen.

Mot den bakgrunden var det lätt för många entusiaster att häpna när nyheten basunerades ut att HD förvärvar Mv Agusta. Kan man tänka sig ett mer omaka par?

Mv Agustamotorcyklarna stickar alltid ut i tester. Nu senast i Bike, tror jag det var, där den berömdes för sina fina högfartsegenskaper. Sedan är Mv Agustan bara så himla vacker (din inte undantagen!)! Men, det är klart. Italienarna är ju världsmästare i design!

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Fantastiskt vacker motorcykel.

Hur är tillgång till reservdelar och servicenätverk? Biscaya är vad jag förstått auktoriserade. Finns det fler utspridda i landet?

Headhunter

Jonas Bergdahl
Gick med
18 Sep 2007
Hoj
Ducati 749 monoposto, Ducati Monster S4R
Greve Giovanni Agustas son Domenico visste uppenbarligen vad han gjorde när de växlade om från flygindustri till motorcykelindustri! <snip>

Mjaaee.. Vadå växlade om? Agusta gör såvitt jag vet också världens snyggaste helikoptrar. De har haft långvarigt samarbete med Bell från USA och nu Westland från Storbritanien, men de har ännu kvar sitt eget namn och tillverkning i Italien.

Kolla in en röd Agusta A109 på google eller nåt vetja. Luftens motsvarighet till Ferrari och Ducati.

EDIT: stavfel...

crille_h

Medlem
Gick med
19 Oct 2006
Hoj
Aprilia RS250r
ang HD och MV så tror jag att det är kanon för MV då bolaget var i ganska djup pengakris. HD har ju som MV en liten nisch med specialmodeller/saker även om det är inom olika delar av mc-världen.

Reserdelar är inga problem men det går ju inte lika fort som från yamaha... kolla in mvagusta.se för återförsäljare.

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
värdens vackraste motorcykel! veramente bellissima, stupenda!!!

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Tänk att gå omkull med den där! Dör man inte i krachen så lär man ju begå harakiri efteråt!

Jag har just fått en ny drömhoj:tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...