Gustav O skrev:2340874Varför är det konstigt? Sen är väl ingenting bestämt heller..
Att 250SP kör med ERF är klart enligt informationen på ERF.NU
Gustav O skrev:2340874Varför är det konstigt? Sen är väl ingenting bestämt heller..
OK. My bad.Depåbitchen skrev:2340934Att 250SP kör med ERF är klart enligt informationen på ERF.NU
Depåbitchen skrev:2340934Att 250SP kör med ERF är klart enligt informationen på ERF.NU
Åsa skrev:2341001*Hmmm* då får vi verkligen hoppas att ERF snubbarna blir lite mera sociala ;-) Och att det redan var klart, visste ni andra 250:are det?
Åsa skrev:2341001*Hmmm* då får vi verkligen hoppas att ERF snubbarna blir lite mera sociala ;-) Och att det redan var klart, visste ni andra 250:are det?
Swedie skrev:2340552Värt o fundera på... 1 dagars är ju bra för att snabbt och enkelt rejsa.
Fast att det går i samband med SM är ju skönt dock...
Åker 250 SP ut och 125 junior kvar i SM? konstigt...?
Depåbitchen skrev:2341008Du får väl se till att dom blir lite sociala!
Bara gå runt och sprid din dialekt så lovar jag att dom kommer och sitta i depån och le.
Bikerbitch skrev:2341024Jag vet två iallafall sociala killar i ERF. Dels Baja-Maja Gixxer 1100 med för många R och så Evil Racing med Freppsi boy i spetsen!
Dags att vakna nu fröken noll koll, har du tagit för många kula piller, detta är ingen nyhet juh.Åsa skrev:2341001*Hmmm* då får vi verkligen hoppas att ERF snubbarna blir lite mera sociala ;-) Och att det redan var klart, visste ni andra 250:are det?
GSXR1100R skrev:2341194
Man kan väl kalla detta för konstgjord andning för er som kör 250SP
Du vet att du vill, come hither, join the dark side...GSXR1100R skrev:2341194Dags att vakna nu fröken noll koll, har du tagit för många kula piller, detta är ingen nyhet juh.
Hmmm ja det är santDepåbitchen skrev:2341384Eller så kallar man det för ekonomisk hjälp till ERF-förarna.
Ät dig FET Storkel & kör ERFTorkel skrev:2341399Du vet att du vill, come hither, join the dark side...
(Jag hittade jättepåsen med ditt tetrapakgodis häromdagen, good shit!)
Jag hört det nämnast, men har även hört andra alternativ. Dock var detta en nyhet för mig att det var klart med ERF.GSXR1100R skrev:2341194Dags att vakna nu fröken noll koll, har du tagit för många kula piller, detta är ingen nyhet juh.
Det är låga odds att Peter Sköld i SVEMO sitter och surfar på dessa sidor, vill du få klara besked så kontaktar du Sköld per telefon.christer skrev:2348103Fördel för SP piloter blir väl flera tävlingstillfälle å det är ju positivt.
Nackdel (å nu åker jag nog på däng av en del) som publiksport är inte ERF så kul, för förare visst, men som publik vill man se sprintrace.
Och ifrån mitt perspektiv så är det en stor del, att ha möjlighet att kolla in alla andra race en SM helg.
Sedan undrar jag var det officiella statement finns där det ifrån Svemo faställs att SP 250 ska köra med ERF, ERF.nu är ju inte ett Svemo forum så att det står där har ju inte större värde än vanligt skvaller.
Finns det någon som vet?`Då man har en son som ska kliva vidare ifrån 125 Jnr och då 250 SP är ett vettigt alternativ ( åtminstone var) så vore det gott med ett klart besked innan man köper en hoj.
GSXR1100R skrev:2348130Det är låga odds att Peter Sköld i SVEMO sitter och surfar på dessa sidor, vill du få klara besked så kontaktar du Sköld per telefon.
Det sunda förnuftet har talat. Tack för det. Trots att jag inte är SP-förare och än mindre är aktiv överhuvudtaget har jag dock en åsikt och den delar jag med Torkel och alla de skäl han nämnt.Torkel skrev:2348127Man ska inte citera långa inlägg
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|