En busa är rätt hoj om man är rätt person för den så att säga.
Det man kan göra med lite mer info om dig, längd vikt osv .. nej fan nu spåra de ut mot dedär "ligga" skiten
Nej men seriöst, det många av tjejerna kollar efter är ju en hoj de når ner på, så om du är kort så kan man ju tipsa om ett gäng cyklar som är lite lägre som du kan börja med att prova.
Dumt att åka o prova en hoj som det fysiskt inte går att åka på.
Hahaha ja nu blev det som "ligga" snacket men jodå det är absolut nåt jag har tänkt på. Jag är 158 och 57 kg om det har nån betydelse är små stark dock (glad och stolt när jag säger det) inte för jag tror att det skulle hjälpa nåt.
Det känns ju smått skrämmande om man inte kan nå ner när man behöver det och behöver glida hela sin kropp till ena sidan för att hålla upp den jäveln.
På Sviestad hur du 3 trafikövningar kvar denna säsong.
http://www.lmsroadracing.se/trafiksaekerhetsutbildning
Ja det låter bra, ska ta och kolla på det
Jag skulle nog hellre rekommendera att åka själv, fast det beror nog på hur man är som människa. Jag åker alltid snabbare i grupp än när jag kör själv. Det var iaf. stor skillnad precis i början när man var superfärsk. Nu börjar jag inse mina begränsningar något iaf. och låter andra köra i sitt tempo och jag i mitt.
Ja sånt är jag smått orolig för, jag är nog ganska fartblind också så jag får nog se upp för att inte köra fort.
Last edited: