TomK skrev:Har inte kommit så långt ännu... men, men, lagom till våren kanske
Du kanske skulle spana in den här sidan, så slipper du montera blixtaggregat.
http://www.nanopuls.se/
TomK skrev:Har inte kommit så långt ännu... men, men, lagom till våren kanske
Blue skrev:Du kanske skulle spana in den här sidan, så slipper du montera blixtaggregat.
Blue skrev:Du kanske skulle spana in den här sidan, så slipper du montera blixtaggregat.
TomK skrev:Coolt! Det är ju på hemmaplan också... så kan man få en demonstration av ljusstyrkan t.ex.
DwD skrev:hmmm bromsljus?. blinkar dom eller går det att få stadigt ljus
hmm kanske skulle kolla på något sådant.. anv du dig av den lösningen?Blue skrev:Tyvärr blinkar dom, ganska fort också. Polisen brukar sätta sådana på civilbilarna innan för bakrutan.
Leta upp diod positionsljus till lastbilar dom är 50 x 120 mm med tre dioder i. kostar en 50lapp eller så. Kolla närmaste lasbilsverkstad.
DwD skrev:hmm kanske skulle kolla på något sådant.. anv du dig av den lösningen?
Blue skrev:Tyvärr blinkar dom, ganska fort också. Polisen brukar sätta sådana på civilbilarna innan för bakrutan.
Leta upp diod positionsljus till lastbilar dom är 50 x 120 mm med tre dioder i. kostar en 50lapp eller så. Kolla närmaste lasbilsverkstad.
Det är det absolut viktigaste av alllt när man blir jagad! Första gångerna sket man ju på sig flera gånger om, men nu tycker man ju att det nästan bara är kulMcbudet skrev:håller man bara huvet kallt så går det bra!
Zana skrev:Go get em tiger!
Men seriöst? Körde du en bit på bakan eller var det bara en Up&Down wheelie? Och var stoppisarna vid rödljusen eller? fattar inte varför en stoppie skulle kunna vara vårdslöshet?? Får man inte bromsa hårt nu eller?!?!
Kan ju förstå om man glider några 100meter på slangen och kör lite rullande endoes mitt i trafiken, men förihelvete skulle nekat till anklagelserna om jag var i dina kläder...!
edit: Vad menar du med civvare? Bil eller mc? Det första alternativet är ju busenkelt att skaka av i city. Det andra också om det är extra mycket trafik.... Skulle vilja se en BMW kryssa mellan bilarna... hehe
/Zana
har du åkt dit ngn gång?..Nisse Järnet skrev:Det är det absolut viktigaste av alllt när man blir jagad! Första gångerna sket man ju på sig flera gånger om, men nu tycker man ju att det nästan bara är kul
DwD skrev:158809fan man börjar ju bli så "skraj" för polisen så man vägrar stanna, tänk om dom prejar en bara för att vara på den säkra sidan?.
"hörde" om en mcpolis(BMW) som hade följt efter en kille och sedan följt in denna på ett eljusspår, med andra ord dom skiter i om dom skadar andra vid smitning
"killen" kom dock undan
ähh det blev han int' alls!joje_80 skrev:2048801jag har fan också hört om den där historien! killen som blev jagad var gode panikslagen efteråt!
KickAss_Prod´s skrev:466246Skulle vilja se dig hänga av en enduro polis i centr stan!
Zana skrev:2049598Ärligt talat... Väcka en tråd från 2004 för att tillföra INGENTING. Bra jobbat...
Kan väl svara ovanstående genom att säga att du kanske borde läsa inläggen du citerar två kanske tre gånger innan du trycker "Skicka Svar"...
Fan va jag är grinig idag.
DwD skrev:2049695hahahaha , köp godis .. det är ju snart lördag så mår du bättre!
shit... har inte tänkt på det.. en hel Vecka 13!! + att det är fredag..Zana skrev:2049727Jo, mår fan bättre efter duschen... Men det är fredag och vecka 13, har haft otur hela jävla veckan. Tänkte inte ens på vilken vecka det var...
Sen kom jag på hur mycket cash jag dragit in, nej, inte ens det hjälpte... Borde sova eller nåt.
Varför i helvete snöar det och är en plusgrad när det var vårväder igår... Fy helvete och djävulens skäreldar, jag vill ha sol GODDAMNIT!
DwD skrev:2049743shit... har inte tänkt på det.. en hel Vecka 13!! + att det är fredag..
tur att man inte tog hojjen till jobbet idag... snö å skit
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari