tycker jag absolut du ska göramatsa skrev:Det är riktigt skoj att följa det här bygget... Jag blir lite inspirerad att starta ett eget byggprojekt...![]()
bakaxeln på bilden är i UnobtaniumKamikaze kid skrev:Ser spännande ut...
Gillar hjulaxeln bak! Titan???
Du skulle haft en schysst öhlins gaffel och ISR grejs fram på den!
Trevliga grejjor kan jag meddela!![]()
Kommer du dyka upp på Sviestad den 2-3? Eller Kinekulle den 4e?
R2 skrev:bakaxeln på bilden är i Unobtanium![]()
Öhlins blir det runt om förhoppningsvis, bak blir det en specialbyggd enhet.
ISR, kanske... Det där e ju köpe grejer, och fälgar som troligen blir BST eller Marchesini. Beror på vilka som är öppna för samarbete när det gäller icke hemmagjorda prylar.
Sviesta hade jag tänkt köra på gammel R1an, men det blir icke så, ingen motor till den ännu, Kullen kommer jag upp och glor på ja...
svårt att flytta tankentwinner skrev:Eftersom det är svårt att flytta tanken så justera allt genom måttet på hela bakkåpan.
Tänk dig att du skall sitta med ditt manliga parti slickat mot tanken bakom röven skall det väl vara ca 10-15 cm till kutsen.
R2 skrev:svårt att flytta tankenjag gör ju den och allt annat själv själv..inga problem alls.
Lokke skrev:Mjo, men jag kan tänka mig att den ska va så liten och smal som möjligt för att inte va i vägen dels när man kryper in under kåpan + att den ska va 'bekväm' vid nerlägg etc. Samtidigt ska den ge luftburken tillräckligt utrymme, och även rymma en del soppa...Så såå mycket justerings mån finns väl kanske inte eller? Men å andra sidan så märks säkert en 2-3cm åt nåt håll bra.
Kul att följa med projektet.![]()
R2 skrev:svårt att flytta tankenjag gör ju den och allt annat själv själv..inga problem alls.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |