Kunde inte låta bli...
Mäh!
Kunde inte låta bli...
Fördelen med högre kubik är (förutom att det draaar som fanken) är att du har mer krut även på lägre varv och slipper både varva och växla så mycket.
...om du inte vill då alltså
Beror helt på hur du tänkt nyttja hojen.
Hej! Blablabla
Kan man börja me o sätta sej på en litershoj eller ska man börja me 600cc typ?
Lite mer blablabla
Mvh Andreas
Det är ditt huvud som gör att du kommer överleva eller dö i trafiken, inte cc på din maskin
björn
Man kan ju skaffa sig en mindre hoj först och om man tröttnar så skaffar man större hoj och tänder till igen. Om man skaffar största, snabbaste direkt, ja vad ska man då göra när man till slut tröttnar och villl ha mer?
Edit: Socialdekoratistisk heter det juh..
Jag tror att han var sarskatisk.
För att han vill kanske? Har ni inte fattat att ni dör lika lätt på en 450 som på en 1000, det är fortfarande höger handen som bestämmer hur farliga ni är i trafiken inte antalet hk på bakhjulet.
När han tröttnat på den börjar han ju tävla så klart, sen åker han till rymden osv...
Hej!
Får mitt mckort på tung nu te våren och då ska de åkas båge =)
Bla bla
Nån här som köpt sej en 1000cc direkt efter dom fått kortet? Är det så satans stor skillnad på literhojarna mot dom lägre klasserna?
Gillar skarpt R6 och R1 men även gixxer1000, ninja mfl..
Mvh Andreas
Fläska på med en liter på en gång. Det gjorde jag och jag var bara nere i diket en gång
Det var jävligt nära att jag klarade upp situationen och missade diket- så är du bara lite bättre än mig på köra så kommer du att leva ett långt och härligt liv! Seriöst.
Fläska på med en liter på en gång. Det gjorde jag och jag var bara nere i diket en gång
Det var jävligt nära att jag klarade upp situationen och missade diket- så är du bara lite bättre än mig på köra så kommer du att leva ett långt och härligt liv! Seriöst.
Vadå "För att han vill kanske?".
Om du läser de åtta första orden i mitt inlägg så kan du (kanske) lyckas se "Man kan(!) ju skaffa en mindre hoj först.." villket inte innefattar den osynliga fråga som du på något sätt lyckades urskilja "Varför skaffa 1000 direkt?".
Jag sa att man KAN ju skaffa minde först innan man skaffar liter så har man harnågot att byta upp sig till om eller när man tröttnar.
Sa jag någonsin heller att man dör lättar på 1000 än 600? NEJ! Jag sa att det kan bli roligare att ha möjligheten att byta upp sig till större hoj av samma anledning som ovan.
Nu tycker jag att du tar och läser mitt inlägg igen innan du hittar på egna frågor som du tycker jag har ställt.
hur mkt bil man än kört, så spelar det ingen roll.. när man börjar köra hoj så börjar man om igen. och man ska inte tro att man har koll på läget, för det har man inte. inte första åren, som oftast genererar en hel del aha-upplevelserJa e 25år och haft bilkörkort i 7år nu..
Det lutar åt yamaha eller suzuki nu iaf =) R1 eller Gixxer1000 vet ja inte? Tycker båda hojarna e asfeta samt snygga!
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |