PeterNorth
Bannad
Varför gnälla på andra när man är ett lika stort rövhål själv? Så jävla mycket sopor som söker tröst hela tiden. Kassa fanskap.
Hade jag bara hängt med så hade jag tvärvänt och kört efter fanskapet.Om svar uteblivit hade jag övergått till fysisk aktivitet.Det var suveränt korkat på alla fronter.
Hade jag bara hängt med så hade jag tvärvänt och kört efter fanskapet.Om svar uteblivit hade jag övergått till fysisk aktivitet.Det var suveränt korkat på alla fronter. ...
Nära att det blev potatismos av potatisen, av tröjan att döma.
Förstår inte vad alla ser med Bogesund fortfarande. Det är ju som att köra på en tvättbräda.
Hahaha ja tacka fan för fb premierna.. Och vad fan ska dom med skinnkläder till? Såg du bergstenen efter vägkanten och alla träd som stod så fint i avåkningszonern??
Hahahahaha, ok, jag erkänner, det var den sämsta omkörningen på hela sommaren, men det berodde eventuellt på att piloten hade ruttnat på att ligga bakom i för lågt tempo, vid slottet var grabbarna i jeans jävligt snabba iaf men där var det inte läge att ladda med ridskolan och bostadshusen.
Inga ursäkter, omkörningen var kass och även om potatisen hade kollen kanske han skrämde mötet.
Vad det gäller beläggningen på bogan så handlar det om fjädringsinställning, på gata funkar det inte att ersätta fjädrarna med träbitar...
Fredrik
Så länge inte backspeglarna slår ihop finns det gott om plats!
Men seriöst, alla har väl för fanken gjort nån tabbe när adrenalinet pumpat som kunde gått raka spåret upp till Sankte Per?
Inga ursäkter, omkörningen var kass och även om potatisen hade kollen kanske han skrämde mötet.
Fredrik
Kör ni på det viset?
Där var ju en möjlighet för 3 knuttar att sätta livet till i en smäll. Och vad gör ni när lokalbefolkningen backar ut på vägen? Eller om det skulle komma någon cyklandes efter ett krön?
Jag är inte förvånad över idiotin, det som förvånar mig är att det inte går åt helvete oftare än det gör...
Fy fan säger jag bara.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |