sandstream
Guest
Du har onekligen talang för det här och kommer garanterat att ge Petter och Mats rejäla fighter i kommande raceTack LMS för en väl arrangerad tävlingshelg. Och även extra tack för licensen! Det här med rejsing var ju skit kul. Och ett stort tack till alla som hjälpte mig i depån på min första tävling..
/ David "Svensken" Andersson
Men, att nästan inte få licensen pga för tuff körning, krascha på lördagens kval och sedan vara inblandad i en relativt onödig krasch under söndagens kval där en förare som du skulle om blev drabbad (RR:Benny) är inget vidare. Visst, alla kan göra misstag och det var din första racehelg men försök att köra lite säkrare i framtiden så blir det bäst både för dig och oss andra!
Inget problem med kondisen, däremot med starternaSandstream hade 8:e bästa varvtid men blev 15:e. Åh, en sån latmask. Så går det när man struntar i fysträningen Grattis till poängen sandis
Näst sist in första kurvan i båda racen gjorde att jag svor och skrek men jag är ändå nöjd med uppkörningarna från 27-28 plats till 15:e och 17:e plats i mål.
En liten rapport från helgen: http://sandstream.sportsblogg.se/
Stort tack till LMS och alla funkisar som gjorde ett kanonjobb
Hade inte Swedies hoj gått sönder hade det blivit 2 vinster, Watzen hängde inte med på slutet varken i race 1 eller 2E: Slutligen - ett stort grattis Watzen för din vinst i dag i muller klassen på en gammal nollnolla, en vinst som lätt blitt två om inte växelföraren spökat!!
Last edited: