spacelord skrev:Hur kommer sig att du inte slog till på den då?
Goodstuff skrev:Så det ska köras på lördag. Kanske skulle titta förbi och glassa med min licens då.
Nyteknik skrev:Ja, för inte kommer du kunna glassa med dina resultat!
Anneli skrev:...för övrigt kommer jag nog stoppa in LillGixxer i hästtransporten o släpa honom till kursen.. de e nån liten fågel (som inte kan flyga) här på forumet som har fått mig att tro att det skulle vara kallt att köra dit... (fryser pingviner verkligen? )
oFFkeFF skrev:Jag trodde man skulle tävla för att få chansen att visa resultat
Fortfarande inte fått svar, kommer du med till a-torp?
#11 skrev:Okej då, när kommer du till Adrenalinköping? Skulle vara kul om vi han ta en öl ihop på kvällen
Nyteknik skrev:Skojar ju bara. Tror och hoppas att det blir jämnt och kul mellan mig och Goodstuff. Om vi nu möts någon gång. Just nu verkar problemet vara race-tillfällen. Jag åker inte till Anderstorp. Tänker istället åka ner till Svestad på tisdagarna till att börja med. Sedan någon lämplig tävling i sommar. Men vi ska ju ha barn i mitten av juni, så ej alltför nära inpå det. Vilken tävling skulle det kunna bli?
Chris Ash skrev:Ojojoj, detta luktar "banga ur" lång väg......
Åk nu Sviestad i alla fall, det är ju i Maj...
Mad Moose skrev:Vad görs på fredagskväll da, en fika kanske?
Marie ska ju ta licens så vi sover kvar. Själv ska jag försöka vara nyttig och hålla i någon flagga eller så på lördagen.
Nyteknik skrev:Nejdå - jag var ju helt inställd på Knutstorp i maj. Och nog ges väl flera racetillfällen från mitten av juli -->? Någon har säkert gjort en prydlig lista här på forumet. Någon som vet var?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|