spacelord skrev:Hur kommer sig att du inte slog till på den då?![]()
Goodstuff skrev:Så det ska köras på lördag. Kanske skulle titta förbi och glassa med min licens då.![]()
Nyteknik skrev:Ja, för inte kommer du kunna glassa med dina resultat!![]()
Anneli skrev:...för övrigt kommer jag nog stoppa in LillGixxer i hästtransporten o släpa honom till kursen.. de e nån liten fågel (som inte kan flyga) här på forumet som har fått mig att tro att det skulle vara kallt att köra dit... (fryser pingviner verkligen?)
oFFkeFF skrev:Jag trodde man skulle tävla för att få chansen att visa resultat![]()
Fortfarande inte fått svar, kommer du med till a-torp?
#11 skrev:Okej då, när kommer du till Adrenalinköping? Skulle vara kul om vi han ta en öl ihop på kvällen![]()
Nyteknik skrev:Skojar ju bara. Tror och hoppas att det blir jämnt och kul mellan mig och Goodstuff. Om vi nu möts någon gång. Just nu verkar problemet vara race-tillfällen. Jag åker inte till Anderstorp. Tänker istället åka ner till Svestad på tisdagarna till att börja med. Sedan någon lämplig tävling i sommar. Men vi ska ju ha barn i mitten av juni, så ej alltför nära inpå det. Vilken tävling skulle det kunna bli?
Chris Ash skrev:Ojojoj, detta luktar "banga ur" lång väg......![]()
Åk nu Sviestad i alla fall, det är ju i Maj...
Mad Moose skrev:Vad görs på fredagskväll da,en fika kanske?
Marie ska ju ta licens så vi sover kvar. Själv ska jag försöka vara nyttig och hålla i någon flagga eller så på lördagen.![]()
Nyteknik skrev:Nejdå - jag var ju helt inställd på Knutstorp i maj. Och nog ges väl flera racetillfällen från mitten av juli -->? Någon har säkert gjort en prydlig lista här på forumet. Någon som vet var?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |