spacelord skrev:Är det nån mer ifrån Stockholm som ska ner till LMS licenskurs på fredag & lördag?
Måste man ta bort blinkers och lysen om man har en gathoj med sig? Räcker det inte med att tejpa dom med gaffatejp?
spacelord skrev:Är det nån mer ifrån Stockholm som ska ner till LMS licenskurs på fredag & lördag?
Måste man ta bort blinkers och lysen om man har en gathoj med sig? Räcker det inte med att tejpa dom med gaffatejp?
Freppa skrev:Ingen som vill sälja sin plats till bättre behövande?
Nyteknik skrev:Ska du köra Triumphen på kursen?
spacelord skrev:Jepp! Jag har inte haft tid till att skaffa nån annan hoj ännu.
Om det är nån som har en Aprilia RS 250 till salu så är det bara att hojta till!
vi kommer att bo på vandrarhem http://www.svif.se/yh.asp?RefID=57 , och traila ner hojarnaspacelord skrev:Ni som ska till kursen kommer ni att bo kvar i Lkpg eller åker ni hem?
Jag har dessutom inte bestämt mig ännu om jag ska ta hojen på släp eller åka på den dit ner. Får väl se hur det blir på fredag morgon....
Tror att Per-Anders Johannesson har kvar bägge sina, hade iaf senast jag pratade med honom påspacelord skrev:Jepp! Jag har inte haft tid till att skaffa nån annan hoj ännu.
Om det är nån som har en Aprilia RS 250 till salu så är det bara att hojta till!
Penguin skrev:Vi är ett helt gäng från trakten som ska ner, men vi ska bara deltaga dag 2 eftersom vi redan gjort teorin. Men vi lär synas där.
Är det förresten nån vänlig själ som kan tänka sig att ge en kort vägbeskrivning till Sviestad? Det är 8 år sen jag var där sist så jag minns inte ett skvatt.
Kamikaze kid skrev:Och kom inte hem med massa hojdelar på flaket på min pickis!
Penguin skrev:Närå! Jag lämnar resterna av hojen nere i Linköping.
På LMS hemsida står att blinkare och regplåt skall plockas bort. Hur noga är det med det?
Relapse skrev:Och backspeglar också väl? Regplåten bör du nog ta bort, sedan så brukar dom vilja att allt som "sticker ut" ska bort, d.v.s. backspeglar och blinkers. Det är möjligt att det räcker med att tejpa blinkers i vissa fall.
Madhonda skrev:Tror inte det kommer köras värre än på en "vanlig" bankörning. Eller??
Madhonda skrev:Tror inte det kommer köras värre än på en "vanlig" bankörning. Eller??
spacelord skrev:Jepp! Jag har inte haft tid till att skaffa nån annan hoj ännu.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|