Jag skulle vilja säga ALL HEDER TILL FUNKTIONÄRERNA! Fy faan för att stå och vinka med flaggor och bärga hojar ur sandfållor en hel dag i hällregn och snålblåst. Ni är HJÄLTAR i min bok! TACK!...heeeeelvete så blött det var. All heder åt förarna.
Jag skulle vilja säga ALL HEDER TILL FUNKTIONÄRERNA! Fy faan för att stå och vinka med flaggor och bärga hojar ur sandfållor en hel dag i hällregn och snålblåst. Ni är HJÄLTAR i min bok! TACK!...heeeeelvete så blött det var. All heder åt förarna.
Första kurvan. Två hojar. Andreas är i depån nu med ena armen i mitella (stavning?).
Mattias hyrde in en snabbare förare
En timme i bastu och man har fått rätt temp i kroppen. Tack till er alla för bra racing väldigt lite insidenter efter omständigheterna
Jocke o Adam på 8:an
Jag skulle vilja säga ALL HEDER TILL FUNKTIONÄRERNA! Fy faan för att stå och vinka med flaggor och bärga hojar ur sandfållor en hel dag i hällregn och snålblåst. Ni är HJÄLTAR i min bok! TACK!
Stefan Ljungberg i Bott Race 2 Grattis
Grymt bra arrangemang, som vanligt!!!
Bra speakers, som vanligt!!!
Kul helg som hade kunnat sluta bättre om jag inte bromsat på mig när jag missade min bromsmarkering med 15 meter...
Grymt bra arrangemang, som vanligt!!!
Bra speakers, som vanligt!!!
Kul helg som hade kunnat sluta bättre om jag inte bromsat på mig när jag missade min bromsmarkering med 15 meter...
En del kanske är gjorda av socker...Det var inte så många som valde att köra på söndagen eller? Tittar på Mylaps...
Det var inte så många som valde att köra på söndagen eller? Tittar på Mylaps...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|