Absolut. Det var den roligaste racehelg jag har haft på länge faktiskt...
Edit: Och mest utvecklande!
/ Jens
Men vad hände på varv 8? Såg du tappade många sek då?
Absolut. Det var den roligaste racehelg jag har haft på länge faktiskt...
Edit: Och mest utvecklande!
/ Jens
Men vad hände på varv 8? Såg du tappade många sek då?
Jag bottnade fjädringen fram i inbromsningen på rakan. Jag redde helt enkelt inte ut stoppien som jag skapade i jakten på en 56-tid... Skulle dragit på lite mer förspänning fram innan jag åkte ut, men det är lätt att vara efterklok.
Tyvärr, då jag ju var 7a vid tillfället och nog kunnat hänga på den klungan som låg efter mig. När klungan plötsligt var några sekunder före mig och jag hade lucka neråt tänkte jag på huset jag skulle skriva kontrakt på en timma senare snarare än att pusha på hårdare in i svängarna, så då blev det inga fantomtider...
Nya tag till Geléåsen. Trivs på småbanorna!
/ Jens
Nya tag till Geléåsen. Trivs på småbanorna!
/ Jens
Den pyttelilla killen du fajtades med (21?) körde verkligen snyggt och fort. En blivande stjärna!Stört med en fet bild på mig på mittuppslaget i Corren när Fredde slog två banrekord och jag kom på 14:e plats!Jag kryper och gömmer mig bakom en sten...
Fasen vad du kör Stefan! Not bad! Blev lite sugen i helgen att gasa LMS istället för GR! Men men! Nu är man iaf uppe i fart igen!Kul, Ja du körde bra. Svårt att inte dras med i ett högre tempo med elitförarna. Hoppas nu fler tar chansen.
Stört med en fet bild på mig på mittuppslaget i Corren när Fredde slog två banrekord och jag kom på 14:e plats!Jag kryper och gömmer mig bakom en sten...
Tjena.
För er som var där och tävlade finns ni säkert på bild. Jag var nämligen där och plåtade och jag tror de flesta förare fastnade. Hör gärna av dig om du skulle vilja ha en proffsig bild på dig!
Här är ett litet smakprov på ett antal bilder: http://www.wettdinho.se/2010/05/roadracing-sm-deltavling-4-linkopings-motorstadio/
/Oliver
Stört med en fet bild på mig på mittuppslaget i Corren när Fredde slog två banrekord och jag kom på 14:e plats!Jag kryper och gömmer mig bakom en sten...
Bättre än Ottos PB eller ska han få gå runt och vara dryg ett tag till?...57an kom till slut!
Detta är bevis på att Hondor är skit och BMWn är bästBättre än Ottos PB eller ska han få gå runt och vara dryg ett tag till?
En helt annan fråga, till någon som vet: Har Honda CBR1000RR från 08 och framåt en dålig/annorlunda slirkoppling eller hur kommer det sig att det nästan bara var Hondor som kom med bakhjulsstuds före ingången i nya partiet?
En helt annan fråga, till någon som vet: Har Honda CBR1000RR från 08 och framåt en dålig/annorlunda slirkoppling eller hur kommer det sig att det nästan bara var Hondor som kom med bakhjulsstuds före ingången i nya partiet?
Bättre än Ottos PB eller ska han få gå runt och vara dryg ett tag till?
En massa bilder
Tagna från post 3 lördag och post 9 söndag.
Jag (och alexander) bärgade 6 hojar från lecahavet idag så lite nytta gjorde jag med!![]()
Det låter som Staffan Jansson, jag skulle nog kalla honom gubbe (no offence StaffanDen pyttelilla killen du fajtades med (21?) körde verkligen snyggt och fort. En blivande stjärna!
Vassego!VILL SE!!! Scanna!
Den pyttelilla killen du fajtades med (21?) körde verkligen snyggt och fort. En blivande stjärna!
Ja, så kanske det var. Hade svårt att se hans siffror.Njae, inte Staffan tror jag, han är några är äldre än mig t.o.m men den lilla mikroben som körde om mig till slut hade väl 27 tror jag?
Du var faktiskt en av dem som kom med "tjutande" bakdäck lite dåNjaah, det vette tusan. Tycker inte att det studsar så mycket.
Jag tycker nog inte den är sämre än på nån annan hoj jag testat i alla fall... Har dock inte provat den nyaste Yamman eller Sukkan... (Eller BMW'n heller för den delen. Kan jag låna din Perra?)
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |