Satan vad gubbarna kör i Rookie 1000: http://www.amigoo.se/heat.aspx?EventId=74
Stöld på rookieracet, nr 11 r600 blev av med sin Honda CBR 600 -08 inatt. Ser ni den nånstans, ring polis, ägare (Hans Wettergård) eller mig.
Det hände Cralle Lindholm oxå i om det va Salzburg eller nått, på morgonen var garaget uppbrutet å #1 hojen va veck. Det fanns flera hojar att välja emellan från andra förare. Men det var bara hans första hojj som blev snodd
Det är så dj...a tråkit att vissa inte vet skilnaden på "Mitt å ditt"
Stöld på rookieracet, nr 11 r600 blev av med sin Honda CBR 600 -08 inatt. Ser ni den nånstans, ring polis, ägare (Hans Wettergård) eller mig.
Och på Falkenberg för några år sedan. Minns jag inte helt fel var det den gången någon av dem som folk känner och som alltid hänger i depån som stal.Jag vet att detta hände nån gång på 90-talet på Anderstorp.
Och på Falkenberg för några år sedan. Minns jag inte helt fel var det den gången någon av dem som folk känner och som alltid hänger i depån som stal.
Och på Falkenberg för några år sedan. Minns jag inte helt fel var det den gången någon av dem som folk känner och som alltid hänger i depån som stal.
R600, 57.9!!!!! Sjukt snabbt!
Som sagt, grymma tider i Tjookie 1000 och stort grattis till dubbelvinsten Mange
Som sagt, grymma tider i Tjookie 1000 och stort grattis till dubbelvinsten Mange
Vad hände Håkan? Såg ut som att du hade det i en liten ask.
Trasigt gummi typ... man ska ha däck som håller mer än 10 varv
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |