Vågar du?Hmm...man kanske skulle anmäla sig nu när man har vinstchans.
Vågar du?Hmm...man kanske skulle anmäla sig nu när man har vinstchans.
Jag hoppas det. Vore såklart skitkul!Vågar du?
Jag hoppas det. Vore såklart skitkul!
Kom igen nu Peter!
Teddy kan säkert låna en annan transponder.
Du är ju redan anmäld. Klart du ska köra.Whats the point, som jonossi skulle ha sagt.
Klarar ju inte ljudkravet ändå, trots fräscha orginalpipor och 4 kilo ljudisolering.
Bah, nu har jag beslutsångest Mitt pb nu säger att jag skulle komma sist/näst sist ungefär om man jämför med tider på mylaps och hojen har börjat tvärdö då och då, gärna mitt i kurvor, men jag måste ju blygt erkänna att de va rätt skoj att tävla.
http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=464790Vad pratar vi för tider då?
PB är 1:06:11 just nu, och jag vet ganska väl var jag har tid att hämta, låga 7'or känns ganska lugnt och långt ifrån jobbigt. För drygt nån månad sen hade jag midåttor som PB, och var livrädd så fort det gick över styrfart. Igår fick jag två rediga släpp/kast och gasade glatt vidare, så hjärnspökena är på god väg att retirera för den här gången tror jagVad pratar vi för tider då?
Jag tror iofs han menade mina tider, men jag kan ha fel igen
Anmäld
Nu vill jag se lite värdigt motstånd i Rookie 1000. Håkan och Rookie-Mange är ju inte direkt något motstånd...
Anmäld
Nu vill jag se lite värdigt motstånd i Rookie 1000. Håkan och Rookie-Mange är ju inte direkt något motstånd...
Anmäld
Borde vara ekipagevikt i Rookie 1000. Minst 300 Kg!jag laddar stenhårt med pizza & cola för o komma i samma förnäma form som dig!
Det fixar du lättKlart man måste försöka sig på att spöa en sån där BMW hoj, klart & betalt! =)
Det fixar du lätt
Har du kört några tävlingar i år?
Ja just det, nu kom jag ihåg att du kraschade, sorry!Nääe, knappt. Körde ju Falkenberg bara.
Ja just det, nu kom jag ihåg att du kraschade, sorry!
Blev hojen och/eller du så illa skadad att du inte kunnat köra mer eller har de vardagliga kommit i vägen för racingen?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|