Hur har ni informerat förarna om tävlingen? "Bara" via SH?
Jo tack, det har jag full koll påVanlig information så som tidsschema, TL, info gällande fredagsträning finner du som vanlogt på LMS hemsida via en länk på anmälningen.
Den står ju faktiskt med i Svemos tävlingskalender också Fast den är ju lite småbökig å andra sidan.Jo tack, det har jag full koll på
Min fråga gällde hur LMS har informerat förarna, i de klasser som ska köras, om tävlingen?
Jag har bara sett info om B-racet på SH och på er sajt vilka en stor del av förarna kanske aldrig besöker. Få anmälda kan bero på flera saker (jag har tidigare varit inne på att racehelgen inte ligger direkt optimalt på säsongen med tanke på andra race (läs SO)) och en av dem kan vara dålig information. Varför inte skaffa e-post till alla som kört i år och skicka ut mail?
En liten ordningsfråga, raceoffice öppnar ju inte för inskrivning osv förrns på fredag 18:00, men vi är nog en bunt folk som kommer redan torsdag em/kväll. Hur funkar det med depåplats då? Är det bara att slå sig till ro där det känns bra, slå upp depåtält osv och stanna där över helgen, eller finns det en plan vars alla ska stå? Ja, jag är rookie, nej, jag vill inte göra om å göra rätt
Tackar för infon!Det kommer att finnas folk på plats på torsdag kväll, insläpp brukar vara efter 18:00 då det är verksamhet innan dess på området samt att vi ska få en chans till att dra ut el innan.
En liten ordningsfråga, raceoffice öppnar ju inte för inskrivning osv förrns på fredag 18:00, men vi är nog en bunt folk som kommer redan torsdag em/kväll. Hur funkar det med depåplats då? Är det bara att slå sig till ro där det känns bra, slå upp depåtält osv och stanna där över helgen, eller finns det en plan vars alla ska stå? Ja, jag är rookie, nej, jag vill inte göra om å göra rätt
Och nu kommer det ett gäng inlägg hur kan ni planera så här det är skandal osv...... Tio sektioner och en motorbana är mitt svar.
Iofs lite sent att slå upp tält, lasta ur mm, men å andra sidan, ingen som helst stress ner, hinner käka middag innan osv Inget att gnälla över, alla måste ju kunna samsas på bananPrecis som förra året så är det Trafikövning på Torsdag kväll, så depån är tillgänglig efter 20,00. Mvh. Kjell Bornemo sk. ansvarig.
Och nu kommer det ett gäng inlägg hur kan ni planera så här det är skandal osv...... Tio sektioner och en motorbana är mitt svar.
Äsch, det är inte så jobbigt, jag har en hel bok full med ursäkter
Förr om åren har man kommit in mycket tidigare än 20:00.
Min fråga gällde hur LMS har informerat förarna, i de klasser som ska köras, om tävlingen?
Så det var du som hade snott detHerrn tappade bort ett r, så jag la till det
SO skickar alltid ut info om sina tävlingar via mail i början av säsongen. Ibland återkommer de under säsongen för att påminna eller så är det tex TR och tidsschema inför en kommande tävling. Mycket bra!Har du fått liknande utskick för de andra deltävlingarna? Det har inte jag..
Vad den Norrländske Stellan har att erbjuda för motstånd låter jag vara osagt, eftersom jag inte har en aning om vad han har haft för sig sen förra B-racet.
Han kanske har tjyvtränat genom att rida rodeo på en ren eller nått.
Fi fan. Prang var ju jävligt snabb....Jag har i sann Rene Prang-anda har jag suttit i en vilstol och käkat fet korv och druckit bärs hela sommaren
Jo tack, det har jag full koll på
QUOTE]
Jo jag blev lite förvånad, men tänkte att du fortfarande var påverkad av helgens rus
Visst kunde man vara bättre på att marknadsföra sina event, vi har väl levt i tron om att förra året skulle vara en måttstock med ett visst bortfall med tanke på ekonomiska förutsättningar bland förare, liknande vår SM helg i år.
Men jag kunde i alla fall inte förutse att det skulle bli ett sådant kraftigt bortfall som det nu är.
Vi får se över till nästa år, bättre marknadsföring, kan även vara idé att samköra SM och rookie igen, i synnerhet nu när 250 racer försvinner från SM.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|