Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Nu har helgen kommit med i yr.no's långtidsprognos, det ser ut att bli en regnig helg
De vet knappt vad det ska bli för väder i morgonNu har helgen kommit med i yr.no's långtidsprognos, det ser ut att bli en regnig helg
Hade tänkt köra denna R1000 tävling!! Men då jag inte har varit o kört hos er iår o inte vet vilken ljudkrav som gäller eller hur det mäts. Så tar jag det säkra före det osäkra. O väljer att strunta i att köra tävlingen hos er. Tyvärr!! Har inte råd eller lust att kasta ut en massa pengar på några få körtillfällen. Hoppas att eran tävling blir lyckad. Tyvärr så kommer inte den snabbaste föraren att vinna!! Utan den Tystaste.
Nja, dom har väl haft nån miss nu på sistone, å dom brukar vara väldigt negativa ju längre fram i tiden dom gissar.De vet knappt vad det ska bli för väder i morgon
Kan inte den snabbaste föraren anpassa sin cykel efter reglementet då?
Tyvärr så kommer inte den snabbaste föraren att vinna!! Utan den Tystaste.
Jaha...ser ingen Mattias bland de anmalda annu..? Om du inte staller upp och rejsar ar du officiellt en FJOLLA, Mattias
Det är väl snarare så att det skulle vara skandal om du inte var före mig i mål Sleven?
Mitt mål är att för första gången spöa Teddy Okada.
You have a point....
Ska du köra KM:e? Apropå vara före en Yamaha.
Äsch, det är inte så jobbigt, jag har en hel bok full med ursäkterJag hoppas att alla ni som skall vara med får det kul.
Själv skall jag hjälpa er att ha kul genom att stå iförd orange väst brevid banan. Pallar inte med att bli varvad sextioelva gånger två dagar i rad...
Hur har ni informerat förarna om tävlingen? "Bara" via SH?Vi undra också var alla förare är Det är bara R600 som har ett startfält motsvarnde tidigare år.
Nåväl, jag ska inte måla fan på väggen, det är ju en vecka kvar. Det kommer givetvis bli ett djävligt kul å bra race
Jaha...ser ingen Mattias bland de anmalda annu..? Om du inte staller upp och rejsar ar du officiellt en FJOLLA, Mattias
Glöm att den fjanten vågar anmäla sig.
Kom igen nu Mattias, du kör ju cirklar runt mig med trampcykel på Sviestad!Korrekt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|