LMS Rookierace 28-29:e Augusti!

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Hade tänkt köra denna R1000 tävling!! Men då jag inte har varit o kört hos er iår o inte vet vilken ljudkrav som gäller eller hur det mäts. Så tar jag det säkra före det osäkra. O väljer att strunta i att köra tävlingen hos er. Tyvärr!! Har inte råd eller lust att kasta ut en massa pengar på några få körtillfällen. Hoppas att eran tävling blir lyckad. Tyvärr så kommer inte den snabbaste föraren att vinna!! Utan den Tystaste.

Kan inte den snabbaste föraren anpassa sin cykel efter reglementet då?

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
Jaha...ser ingen Mattias bland de anmalda annu..? Om du inte staller upp och rejsar ar du officiellt en FJOLLA, Mattias :banana

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Jaha...ser ingen Mattias bland de anmalda annu..? Om du inte staller upp och rejsar ar du officiellt en FJOLLA, Mattias :banana

Glöm att den fjanten vågar anmäla sig.

Däremot är det dags att hetsa i klassen liten tant(utav namnet liten debutant som den hette förr) 125-400.

Jag går ut hårt och säger att jag ska dänga till den numera dubbelmotoriserade(fusk) Yamahaföraren Gustav O.

Mot ybersnabba 125 föraren Dennis Wilje kommer däremot ingen av oss ha något motstånd att erbjuda. :gråta

Vad den Norrländske Stellan har att erbjuda för motstånd låter jag vara osagt, eftersom jag inte har en aning om vad han har haft för sig sen förra B-racet.
Han kanske har tjyvtränat genom att rida rodeo på en ren eller nått. :tungan

Lite tråkigt med så få startande bara, förra året var vi ju desto flera. Vart är alla snabba 125 räser ungdomar(förutom ybersnabbe Wilje dårå)?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det är väl snarare så att det skulle vara skandal om du inte var före mig i mål Sleven?

Mitt mål är att för första gången spöa Teddy Okada. :mad:

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Det är väl snarare så att det skulle vara skandal om du inte var före mig i mål Sleven?

Mitt mål är att för första gången spöa Teddy Okada. :mad:

Jag försöker ju bara var ödmjuk. :rodnar

Edit: Ja just det, du kör ju Yamaha och jag Honda. Då är det ju klart att jag är före i mål, för man måste ju ta sig dit också. :FU

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Vi undra också var alla förare är:confused: Det är bara R600 som har ett startfält motsvarnde tidigare år.
Nåväl, jag ska inte måla fan på väggen, det är ju en vecka kvar. Det kommer givetvis bli ett djävligt kul å bra race:yoparty

/Christer

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Jag hoppas att alla ni som skall vara med får det kul.
Själv skall jag hjälpa er att ha kul genom att stå iförd orange väst brevid banan. Pallar inte med att bli varvad sextioelva gånger två dagar i rad... :p

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Vi undra också var alla förare är:confused: Det är bara R600 som har ett startfält motsvarnde tidigare år.
Nåväl, jag ska inte måla fan på väggen, det är ju en vecka kvar. Det kommer givetvis bli ett djävligt kul å bra race:yoparty
Hur har ni informerat förarna om tävlingen? "Bara" via SH?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA