Grym helg!
Målgång x2
Poäng x2
HEL HOJ, inga vurpor
Undrar varför inte race-resultatet från R600 kommer upp på mylaps.com???
Och hur kommer det sig att det var sånt URUSELT detltagande på något som brukar anses som det bästa rookieracet på hela säsongen?
125-400cc på söndagen. 4st till start, 3st i mål?
Fan vad kul det var. Synd att man inte har nerver för att köra i ledning...
Racerapport sen när man hämtat sig..
Satt och kollade lite på Mylaps.....
Rookie1000 var bara 12st till start, och på söndagen bara 7st som kom i mål????
125-400cc på söndagen. 4st till start, 3st i mål?
Snabbt överslag efter att ha tittat lite i resultatlistorna gav bara TOTALT 64 förare på hela helgen fördelat på 5st klasser....
Vad hände?
Hur får LMS ihop detta rent ekonomiskt? Och hur kommer det sig att det var sånt URUSELT detltagande på något som brukar anses som det bästa rookieracet på hela säsongen?
Synd, för jag tycker verkligen det var ett guldupplägg som det var nu, väldigt mycket pang för pengarna!Det går inte ihop sej ekonomiskt, det blir en skaplig förlust.
Vi har också trott att det här upplägget med mycket tid för race samt kval har varit efterfrågat, och tidigare har det ju varit det (2009 ca 120 anmälda, 2008 ca 140 st). 2010 = 65
Så trots att det var en riktigt kul helg med bra stämning och trevliga race så är detta upplägg historia, vi kommer inte att köra samma upplägg nästa år, man kan inte planera och få acceptans för något som helt enkelt inte är eftertraktat.
Så det blir nog ett steg tillbaka med mixat SM klasser och rookie klasser 2011, det är tydligt att det är det "kunden" efterfrågar.
/Christer
Synd, för jag tycker verkligen det var ett guldupplägg som det var nu, väldigt mycket pang för pengarna!
Jag förstår att ni inte vill gå back, och inte vill spela med pengarna heller, men det vore kul att veta varför det var så lite folk i år? Det kan ju knappast ha berott på upplägget?
Fan vad kul det var. Synd att man inte har nerver för att köra i ledning...
Racerapport sen när man hämtat sig..
Det var som sagt skitkul men snöpligt. Alla genuina medkänsla efteråt värmer verkligen.Du bjöd på stor underhållning tillsammans med Sleven, Gustav
Jag led verkligen med dej när du gled omkull, det hördes ett samstämmigt neeeej i bandepån när du graciöst sprattlade på banan
Det var som sagt skitkul men snöpligt. Alla genuina medkänsla efteråt värmer verkligen.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|