Så vem var den snabbe ducceföraren jag fick höra om?
Roger Palmér är namnet och han är nog en värdig motståndare till dig. Synd att du inte är med i Nordic BoTT i år.
Så vem var den snabbe ducceföraren jag fick höra om?
I morgon är det dags igen, 4 gubbar/gummor som kan dela på Torparen och Bergskurvan behövs. Några frivilliga?
I morgon är det dags igen, 4 gubbar/gummor som kan dela på Torparen och Bergskurvan behövs. Några frivilliga?
Imorgon kan jag inte. Däremot funderat på andra tisdagar. Tänkte även försöka få grepp om vad kravet egentligen är för att stå som depåvärd. Förstått att kravet är funktionärslicens för rr. Måste LMS dessutom ha begärt dispens från TL-kravet just för mig för att man ska vara giltig depåvärd?
Imorgon kan jag inte. Däremot funderat på andra tisdagar. Tänkte även försöka få grepp om vad kravet egentligen är för att stå som depåvärd. Förstått att kravet är funktionärslicens för rr. Måste LMS dessutom ha begärt dispens från TL-kravet just för mig för att man ska vara giltig depåvärd?
Skinande sol, lite mer än lagom mycket vind och 18+!
vilka kommer?
Idag ska ja INTE vurpa
http://www.fastpicz.se/traningar/080429_tisdagstraning/ingen som vet var man kan hitta några bilder?
Mh
Träning imorrn igen för de vågade. Jag och Peter står för grindvaktandet. Frivilliga behövs till torparen och bergskurvan.
Lovande prognos med temperatur från 7-17 under dygnet, molnigt samt nästan vindstilla (2 km/h < 1 m/s) samt 55% luftfuktighet.
Jag vill ha en egen grupp för nya hojar, ok.
Jag kan inte ta hand om en träning i år, vilket är tråkigt.
För att vara ansvarig måste jag gå en kurs och jag är helt säker på att LMS inte har dagis på plats för ta hand om mina två barn när jag är på kursen. Samt att åka ner först för gå kurs med två barn och sedan ta hand om träning med två barn blir förmycket.
Att ansvara för träning med barn/barnen är inga prolem, har ett antal års erfarenhet från våra egna bandagar. Flaggor och bemanning är inte heller några problem och flaggorna kan jag nog bättre än många andra och då kan vi räkna in alla flaggor för RR, bilsport nationellt och internationellt. Första hjälpen har jag fått utbildning i via jobbet. Anmälan där vi ibland ta hand om över 150 förare på 1 timme är heller inget nytt. Men det allt faller på är att jag inte har gått ytterligare en kurs som gör att jag får hålla i träningen.
Vi sitter ca 3 timmars väg bort från banan och min man hade kunnat flagga när inte han kör. Ev hade vi kunnat få med flaggvakter och annat folk som behövs. Men nu kommer vi i stället ner och tränar någon gång i stället.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|