LMS RR-Träningar 2008

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Kvällens träning har flutit på riktigt bra, ett 60 tal tränande.

En del riktigt kul att se på, riktigt kul att se när folk racear mot varandra!

Snabbt går det för en del kan man väl säga :D

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Eftersom jag verkar vara otursförföljd så kom jag endast ett halvt varv med den nya motorn innan den la av. Tack till alla som kom fram och kollade vad som hade hänt. Det värmer =)

Tyvärr så blir det inget Falkenberg för mig. Förhoppningsvis så funkar den prima till Anderstorp. Håll tummarna för mig.

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Eftersom jag verkar vara otursförföljd så kom jag endast ett halvt varv med den nya motorn innan den la av. Tack till alla som kom fram och kollade vad som hade hänt. Det värmer =)

Jag kom precis när du var på väg att korsa banan i bussen, du såg inte munter ut. Riktigt trist. :(

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Stort Tack till (Martin) Mc Doktorn, han ställde upp på väldigt kort varsel när vi väldigt sent igår fick reda på att vi inte hade någon läkare.

En eloge till kvällens depåvärd samt funkisar, klockrent :tummenupp

/Christer

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern

Tyvärr så blir det inget Falkenberg för mig. Förhoppningsvis så funkar den prima till Anderstorp. Håll tummarna för mig.

Fan va trist... Vet du vad som var fel?

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Så vem var den snabbe ducceföraren jag fick höra om?

Har för mig han hette Robert Palmér. Fort gick det i alla fall. Tycker synd om killen med Husan som lät för mycket och tråkigt med Alicias hoj , det var trist. Annars tycker jag det flöt på bra, alla fick köra lika mycket, plus minus två, tre minuter och inte så mycket dötid mellan passen. Kul med så många förare, keep 'em coming!

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Har för mig han hette Robert Palmér. Fort gick det i alla fall. Tycker synd om killen med Husan som lät för mycket och tråkigt med Alicias hoj , det var trist. Annars tycker jag det flöt på bra, alla fick köra lika mycket, plus minus två, tre minuter och inte så mycket dötid mellan passen. Kul med så många förare, keep 'em coming!

Måste varit Roger Palmér som kört SuperBike innan och nu köpt sej en 1098.

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0

Just det, ljudmätning, det utfördes? Fick de som inte klarade reda på det? Jag tänkte att jag skulle fråga efter träningen men det glömde jag av.

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Just det, ljudmätning, det utfördes? Fick de som inte klarade reda på det? Jag tänkte att jag skulle fråga efter träningen men det glömde jag av.

Japp, jag fick reda på att jag inte klarade :(
97dB, men då ligger jag på varvstopp så värre blir det nog inte. En db-killer borde kunna fixa den lilla diffen tycker jag.

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
Japp, jag fick reda på att jag inte klarade :(
97dB, men då ligger jag på varvstopp så värre blir det nog inte. En db-killer borde kunna fixa den lilla diffen tycker jag.

du var i alla fall inte värst, 50cc mopedracern låg på 103dB i förbifart..

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Trodde jag skulle ligga risigt till, det var ju skönt att så inte var fallet!

Tack alla för en riktigt roligt träning förresten! :yoparty

anderssonph

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
KTM 560 SMR till salu
ja om man håller balansen med dom ibland vid fet slaid är ju en sak. men har aldrig sett nån som åker med dom i hela tiden..
Om hojen ser ut som vid supermoto race borde man ju få åka med den eller?
för man behöver väl ingen licens för att träna eller?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln