Jaha, då framgaffeln pissa på sig av räddsla idag (gick inte ens så fort) så tar jag o håller i träningen nu på tis. så kom o kör
Funktionärer sökes, så ta gärna med om ni har![]()
Sweet
Jaha, då framgaffeln pissa på sig av räddsla idag (gick inte ens så fort) så tar jag o håller i träningen nu på tis. så kom o kör
Funktionärer sökes, så ta gärna med om ni har![]()
Nån som kan uppdatera en jönköpingsbo på vädret däruppe har inga vetiga regndäck att köra med![]()
Gustaf köpte hjälm idag så om inget oförutsett händer är jag på banan på tisdag. Be gentle with me.![]()
Jag är där tidigt så jag kan hjälpa till med betalningar. Jag hade nog tänkt köra själv om det blir bra väder, dessutom kör inte jag i snabb grupp.![]()
Ingen träningsansvarig ännu, om ingen hört av sig innan 09:00 ringer jag MRT och avbokar ambulans och därmed är träningen inställd ikväll
det kostar 2700kr per kväll att hålla med ambulans, en kostnad som känns väldigt onödig om ingen vill ta hand om träningen.
//håkan - Vice Ordförande LMS Roadracing
Det är ju flera som skrivit i tråden att dom kan hjälpas åt..
Tråkigt när det hotas om avbokning. Folk vill ju köra hoj och är bevisligen beredda att betala för det.
Jag tror lms går miste om ganska mycket i träningsavgifter pga att det hela tiden står att alla tränignarna är inställda...
Det är sjukt dålig kundservice att inte kunna garantera träning. Många som bor lite längre från banan måste kanske planera sin träning flera dagar innan med ledighet från jobbet osv.. Dom åker ju till karlskoga och tränar istället.
mmm jag är kanske lite bitter för hojen är trasig..
Måste det stå en träningsansvarig vid grinden under hela träningen?
Luff sitter väl bara på sitt kontor.
Skitbra Fjordmannen, jag är också där tidigt och kan hjälpa till.
fortfarande fint väder, lagom mulet, blåser lite och 20 grader i skuggan, kan det bli mer perfekt?![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |