Det är ju flera som skrivit i tråden att dom kan hjälpas åt..
men ingen har meddelat webmäster eller nån annan som kan uppdatera hemsidan om att det är så.
maila
roadracing@lms.se det är det bästa och
ENDA sättet, (förutom mobilsamtal till mig eller nån av de andra som kan uppdatera hemsidan)
Tråkigt när det hotas om avbokning. Folk vill ju köra hoj och är bevisligen beredda att betala för det.
Trist men behövligt verkar det som?
Nästa år hoppas jag det blir annorlunda, bara de som ställer upp och hjälper till kommer få fördel av träningskortet...
Så, de flesta LMS:are som skriver här är ju inte ens berörda av det, så
upp till diskussion på mötet ikväll!
Det är så sjukt ont om träningstillfällen i den här sporten så jag förstår att det tar emot lite att stå vid sidan av och flagga 5-10% av träningstillfällena på hemma banan.
Jag tror lms går miste om ganska mycket i träningsavgifter pga att det hela tiden står att alla tränignarna är inställda...
det är upp till medlemmarna själva att se till att träningarna genomförs... och då är det den egna föreningens/medlemmarnas fel att det går miste om en massa deltagare.
Det är sjukt dålig kundservice att inte kunna garantera träning. Många som bor lite längre från banan måste kanske planera sin träning flera dagar innan med ledighet från jobbet osv.. Dom åker ju till karlskoga och tränar istället.
Håller fullständigt med faktiskt, jag skulle mkt hellre åka till Kga o träna eftersom där "VET" man att det blir träning.
mmm jag är kanske lite bitter för hojen är trasig..
Lite möjligtvis, men du är inte helt fel ute o cyklar!
Måste det stå en träningsansvarig vid grinden under hela träningen?
Luff sitter väl bara på sitt kontor.
Det här handlar inte om Tävlingsledare på träning, utan att nån ser till att träningen blir av, flaggar osv
Det måste ju finnas nån som tar hand om betalning, in/utsläpp, funkisar på plats osv.
Nästa år är det tävlingsledarkrav, den som är tävlingsledare kan ju va deltagare, sitta i cafet eller whatever, men måste finnas tillgänglig typ.
Det löser sig alltid, lite synd att de senaste gångerna har det varit så att nån tagit träningen dagen innnan....
och jag orkar bara inte läsa trådar på SH om vilka som ska ta hand om träningen när det enklast (precis som Olle C gjorde idag) mailas till
roadracing@lms.se då får dessutom 3st som kan ändra på hemsidan mailet.
Mvh Håkan