Alexsandra
Kommer den gamla skruttiga ambulansen att vara bemannad som på träningarna eller avbokas gubbar/tanterna nu då?
/Stefan
Hursomhelst så verkar det bli körning imorrn, tackar ödmjukast till den okände som håller i Funkis/Licenskörningen.
Jag kommer ut strax efter fyra så jag kan hjälpa till med vad som behövs då.
Alexandra
Nä, men jag tjatar alltid om ambulans. Ambulans känns bra. Så är det bara
Det är ju bra i fall du skulle bli förkyld......
Alexsandra
Nä, men jag tjatar alltid om ambulans. Ambulans känns bra. Så är det bara
Min mamma ska köra i morn och jag vill ju ta chansen att köra åttor runt henne på banan, problemet är att jag bara har ett par hanskar. Snälla låna ut ett par till mig! Storlek S, M borde passa!
Se dar, du lyckades smita i alla fall! Kul, ses imorgon!Jag har smitit lite från exjobbet i skåne för att vara med och träna imorgon, så jag blev kalasglad när jag såg att det blir av! Ses imorgon!
Det är träning ikväll och SOLEN SKINER över Linköping
Det blir lite blandat, åtminstone EN grupp för icke licensåkare, funktionärer, prova att åka hoj osv.
Beroende på hur många som dyker upp så blir det två eller tre grupper.
Det är alltså "vanlig" licensträning kombinerat med lite annat
Nu ska alla RR-Förare ligga i hård träning genom att dricka öl och ljuga så mycket som möjligt om hur snabb man blir nästa år och kanske åka nått stubba raceJa ha....och nu då?
Nu ska alla RR-Förare ligga i hård träning genom att dricka öl och ljuga så mycket som möjligt om hur snabb man blir nästa år och kanske åka nått stubba race
Hur gick det med den efterlängtade 59:an då?
va? nu förstår jag ingeting?
Eller hur snabb man var.Nu ska alla RR-Förare ligga i hård träning genom att dricka öl och ljuga så mycket som möjligt om hur snabb man blir nästa år och kanske åka nått stubba race
Eller hur snabb man var.
Skitbra roddat igår, det tackar man för!
Men nu bör väl diskussionen om nästa år ta fart, hellre nu när folk är vid liv än efter 3 månaders sup och lögner.
Ojdå jag skrev fel, jag menade ju 69:a. Du har ju sagt att du är sugen på att få köra en 69:a
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|