LMS RR-Träningar 2009

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Enduro
Är det ngn från Sthlm som ska till Linköping idag?
Jag behöver få 2st kartonger upp till Sthlm (inget jättestort).

Ngn som skulle kunna hjälpa mig med detta?
(Det kommer att finnas på Sviesta)

//Niklas

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Vi kommer nog ut en stund, dock utan hojar, och laddar upp lite inför det "riktiga" racet på söndag! :banana

Steve-O

#41 R600
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
600rr -05
Hoppas det inte blir någe regn ikväll, är några från Pålsboda som
kommer ner och prövar banan ikväll :D
En fråga bara, finns ström tillgängligt?

Mvh / Anders

Fjordmannen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
CBR600RR 05
No!

Trodde för övrigt att du kunde köra banan i sömnen. Jag tycker att du kör som en dröm Mr Cliff. :Bugar

eller kör du bara runt och drömmer kanske? :gnissla

Haha. En dålig dröm i så fall. Måste i alla fall hamnat in nån djupsömn förra träningen när min svarta hingst försökte hålla jämna steg med din motoGPmaskin med traction control och förinställda spårval samt automatisk oljespill när dina konkurrenter närmar dig o hamnade ute i sanden.
Nästa träning ska bli en mardröm i förnedring av dig o ditt anhang,.......eller inte. Om jag inte blivit blind förstås-

Mamma mia!

Member of team R6
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
r6-räser
Haha. En dålig dröm i så fall. Måste i alla fall hamnat in nån djupsömn förra träningen när min svarta hingst försökte hålla jämna steg med din motoGPmaskin med traction control och förinställda spårval samt automatisk oljespill när dina konkurrenter närmar dig o hamnade ute i sanden.
Nästa träning ska bli en mardröm i förnedring av dig o ditt anhang,.......eller inte. Om jag inte blivit blind förstås-

Classic R6 < 100hp = traction control!

Men jag har Watzade ljuddämparfjäderfästen nu, så det är nog ingen GP-hoj längre.. :rolleyes:

Krya på dig så vi kan slåss på riktigt! :krama

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Classic R6 < 100hp = traction control!
Därför jag har lite svårt att hålla in baken ibland, inte lätt att hantera mina vilda 102.96 bhp. Och jag har ju dessutom kedjetrimmat sedan dess! :yoparty

Varför sitter jag fortfarande här förresten, nu får det gå undan!

Wedell

Superstock 600 med hallonsylt.
Gick med
17 Nov 2004
Hoj
CBR600rr 07a
Tisdag igen, solen brände (ja det regnade inte iaf) skrikande däck, och italienska 250sp varvades så att kokade. hamburgarna flåttade och 59orna flög hit och dit hej villt. Så tror jag i alla fall det såg ut... Själv får jag sitta i en rar liten 1a förkyld och halvt depprimerad söker tröst igenom youtuba racing filmer och leta stavfel på highsider.se... jag vill också säga att jag absolut inte är avensjuk på er...:rolleyes:

Allt som allt så ligger det längtan i att köra, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, eller?

hoppas kvällen löste sig och inga vurpor hänvisade föraren till marken för hårt.
jag vill också hälsa Martin välkommen till bandepån efter ett uppehåll och nu han har sålt bilarna för en satsning, lycka till!

Copyright på bilden (Martin) den kan dock köpas för användning på kontaktsidor.

Bifogat

• 5620_130116002039_658447039_3513118_5617509_n.jpg
    5620_130116002039_658447039_3513118_5617509_n.jpg
    44.8 KB · Visningar: 70

Rookie_Martin

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2007
Hoj
2007,Ktm 450 Sxf
Jaaaa Wedell! Du missade mycket idag, Brända däcksvärmare, Svulna armar, Calles brända fingrar efter kontakt med bromsskivorna ;) Synd att du inte var där!

O dendär bilden kommer att göra mig en förmögenhet o 24 nya fruar bara så du vet ;)

Tack för idag nu ska jag surfa vidare in på highsider o följa andreas exempel :D

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-
Tisdag igen, solen brände (ja det regnade inte iaf) skrikande däck, och italienska 250sp varvades så att kokade. hamburgarna flåttade och 59orna flög hit och dit hej villt. Så tror jag i alla fall det såg ut... Själv får jag sitta i en rar liten 1a förkyld och halvt depprimerad söker tröst igenom youtuba racing filmer och leta stavfel på highsider.se... jag vill också säga att jag absolut inte är avensjuk på er...:rolleyes:

Allt som allt så ligger det längtan i att köra, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, eller?

hoppas kvällen löste sig och inga vurpor hänvisade föraren till marken för hårt.
jag vill också hälsa Martin välkommen till bandepån efter ett uppehåll och nu han har sålt bilarna för en satsning, lycka till!

Copyright på bilden (Martin) den kan dock köpas för användning på kontaktsidor.

Jodå, Martin skötte sej riktigt bra med fina tider.
Calle lekte paraplyflicka med nya fina underarmsmuskler:D
Solen sken ikapp med alla förare som höll sej på hjulen, denna kväll tränades det klungkörning...

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...