Tänk att kunna berätta för barnbarnen att man sett Mattias live på Sviestad, wow!![]()
Fast det kan du redan. Jag är övertygad om att du var där 060702.
Tänk att kunna berätta för barnbarnen att man sett Mattias live på Sviestad, wow!![]()
Den historien har jag redan berättat för barnen, vill ha en ny att berätta för barnbarnenFast det kan du redan. Jag är övertygad om att du var där 060702.
Vi har provat 2-timmars pass tidigare men det fanns inte en enda tvåtaktare som klarade det. De skar efter 23-27 minuterChrister tiggde cigarretter av mig, inte tvärtom. För övrigt är jag rökfri sedan 11 mars 2008. Mitt flås är övermänskligt. Kan vi köra tvåtimmarspass?
Då är vi två, om det inte regnar.Jag är tidigt ute, men nästa vecka... Finns det några eldsjälar som håller i träning då? Jag har inte kört på Sviestad sen 2007 och tänkte förära eder med ett besök.
Tyvärr inte men den här bilden tog jag på dig förra tisdagen i depån.Inga bilder på min första 57a?
Tyvärr inte men den här bilden tog jag på dig förra tisdagen i depån.
![]()
Då är vi två, om det inte regnar.
Jag måste nog uppdatera min meritlista lite, dom gamla duger inte längre.Men du är en elitkille med en ex-papunenhoj. Skiten kör sig i princip själv. Du behöver väl inte träna?
Det är egentligen inte specifikt till en R6:a, det är nedre änden på stöddämparen som gått av, och det är om jag förstått rätt samma på många öhlinare. Interfacet mot hojen är ett par bussningar man slår in i, och de har jag kvar.
Nedre stötdämparändan (M17-gänga), inklusive lager är alltså vad jag behöver. Fick just ett SMS att de var restade från Öhlins, så om någon har en liggande blir jag lycklig som ett barn.
Inga bilder på min första 57a?
Inga bilder på min första 57a?
Passa dig så inte CSS-maffian ser den där bilden. De kommer att kidnappa dig och påbörja hjärntvätten omdelbart!Ja jävlar, jag har börjat sitta som Greven, tydligen funkade det, jag körde massor med låga 58or och en 57,83
Äckligt fort. Jag är impregnerad.Ja jävlar, jag har börjat sitta som Greven, tydligen funkade det, jag körde massor med låga 58or och en 57,83
Är det Greven Jr som kör?
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |