LMS RR-Träningar 2009

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Hoj
-

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
nä fan jag måste göra tabellen lite spännande, jag står över skåneracet

Ähhh fegis! Jag tänkte också stå över pga schemat men jag har så jäkla dåligt med pengar kvar för RR så man får ju göra sig bankrutt och skylla på dåligt material sen :)

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
Så talar en riktigt ödmjuk kille :näsblod:rolleyes::död

/ Jens

visst är det så.. :näsblod

Nä jag är jävligt långsam på Knutstorp samtidigt som jag inte är sugen på att stressa när jag ska tävla.
Jag vill kunna ta det lugnt och snacka skit i depån mellan passen!

Jag laddar inför Våler och B-racet istället!

Jag är fortfarande chockad över att jag sitter som Greven på bilderna.. Var är bilderna från torparn? Sitter jag lika konstigt i alla kurvor?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
visst är det så.. :näsblod

Nä jag är jävligt långsam på Knutstorp samtidigt som jag inte är sugen på att stressa när jag ska tävla.
Jag vill kunna ta det lugnt och snacka skit i depån mellan passen!

Jag laddar inför Våler och B-racet istället!

Jag är fortfarande chockad över att jag sitter som Greven på bilderna.. Var är bilderna från torparn? Sitter jag lika konstigt i alla kurvor?

När ska du börja sälja tillbehör ur er hospitalityavdelning? ;)

Tänka sig, det har jag aldrig tänkt på innan, men kan det inte vara att du bromsade så demonsent så du hamnade "groove-style" i sadeln?

/ Jens

ozto

Testförare
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
848, 1098S, RSV4 Factory och BMW M3 på vintern
När ska du börja sälja tillbehör ur er hospitalityavdelning? ;)

Tänka sig, det har jag aldrig tänkt på innan, men kan det inte vara att du bromsade så demonsent så du hamnade "groove-style" i sadeln?

/ Jens

Det gör vi väl redan?

Jag bromsar nästan aldrig sent! Jag gillar att ta det lugnt och säkert in i kurvorna och sen gasar jag som ett svin i utgångarna istället!

äh jag tror jag redan hade börjat klättra över till vänster på hojen därför det ser konstigt ut...
Någon som har bilder från någon annan sväng på banan från i tisdags?

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag bromsar nästan aldrig sent! Jag gillar att ta det lugnt och säkert in i kurvorna och sen gasar jag som ett svin i utgångarna istället!

Det såg inte ut som att du bromsade lugnt och säkert in i torparn i tisdags hursomhelst, det var nog ungefär så sent som går att bromsa utan att leka i gräset. :näsblod

Kul att se sån fart på en funkiskörning, det var bra drag på snabb grupp!

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Inte i Bergskurvan i alla fall, såg riktigt snyggt och snabbt ut där.

Du har en rätt skön stil när du kör om mellan Bergskurvan och Sviestaböjen också. När du kommer från långt bakom genom berget, och sedan gasar du utav bara helvete, och så tänker man (varje gång) att det där kan ju fan inte gå med det raka spår du får när du kommer om strax innan Sviestadböjen, men sedan lyckas du både ta lite höjd och sedan lägga ner hojen på ingen tid alls. Det är vackert att se. :)

Det är rätt inspirerande att stå och flagga ibland faktiskt, och få tillfälle att studera lite. Fast på tisdag ska det jävlar bli åkt, om det så ska vara med lånad originalbakdämpare. Två missade träningar på raken är min smärtgräns.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Tycker det är skrämmande många positiva inlägg om Ottos körning. Fattar ni inte hur superdryg han kommer att bli? :mad:

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...