Martin
Don't call it a comeback
Första gången på en motorcykel på 5 år, var spännande.
Tack för träningen!
Tack för träningen!
Fast det var bara fyra. Jag tänkte intensivt i bilen på vägen hem igår.Första gången på en motorcykel på 5 år, var spännande.
Tack för träningen!
JasajudejuFast det var bara fyra. Jag tänkte intensivt i bilen på vägen hem igår.
inget regn, kvällens tider finns på
http://www.mylaps.com/results/showrun.jsp?id=1261643
59r av Jens och Jocke, fack!!!
![]()
Inte en chans. Jocke kommer jag att supa under bordet på fredag kväll och Jens hoj kommer att skära på första kvaletJa, dom kommer åka 58or på racet...
Inte en chans. Jocke kommer jag att supa under bordet på fredag kväll och Jens hoj kommer att skära på första kvalet
Såg att du inte var snabbast i går, är du ner i en svacka?![]()
Jag önskar att jag kunde säga att du fått lite hybris men tyvärr så är nog chansen rätt stor att du lyckasja det gick inget vidare i tisdags... men de kan ja leva med... jag ska åka låga 57or på racet
Jag är mer än lite öm men verkar ha klarat mig bra ändå.Tack så väldigt mycket alla som hoppade in och flaggade under/mellan sina egna pass helt underbart
Hoppas folk kände att träningen fungerade ok trots att jag inte fick fasta funktionärer direkt. Må det även bara vara lite ömhet du som vurpa känner av imorn![]()
Vänta bara till senare i höst, när solen står lite lägre...... men solen bländar lite på rakan och ut ur nya sektionen. Fixa det till nästa vecka.
Vänta bara till senare i höst, när solen står lite lägre...
Fast banan är ju på samma ställe varje varv, så det gör väl inte så mycket?![]()
Har man tur så tar de naturliga variationerna i spårval genom torparnMan ska väl ändå bara blunda och chansa där? Eller?![]()
Inte en chans. Jocke kommer jag att supa under bordet på fredag kväll och Jens hoj kommer att skära på första kvalet
Såg att du inte var snabbast i går, är du ner i en svacka?![]()
Någon gång ska vara den förstaSkära? Det är ju Papunens gamla hoj, den gör inte sånt.
Någon gång ska vara den första
Jag kanske kommer ner nästa vecka och letar 59r, du får tipsa om vart de gömmer sig.
Jag anar en konspiration! Manges tjej sprang och köpte MER på burk, inte konstigt att 59i PepsiMAX´en.![]()
Jag anar en konspiration! Manges tjej sprang och köpte MER på burk, inte konstigt att 59rna inte infinner sig
Tar med 2 st 1½ liters Pepsi-Max!
Låter bra!Nä, får jag inte till 58or nästa tisdag är jag besviken jävlar!
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |