LMS RR-Träningar 2010

Kunkel

Der zweitakt taliban #6
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Nu med en CBR600RR 05:a, YZF750R 93:a, RDGV350rr, RD350 -84, TZ(r)250M -91:a åså nåra moppar(TZM50, Crescent GLX, Compact).
Ja, skitkul och vilket fint väder, tack för ikväll!

:)

Håller me dej:tummenuppDet artade sej till slut, i sista passet blev dt omkring ett tiotalet varv iaf.:) Problem me bestyckning :confused: men vaffan åker man 20mil så skare faan til.....l

Svedberg

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
Honda RS125, Honda RVF400
O hemska träning! Usel körning och mulad hoj. Men jag var i alla fall snabbare än Mattias. Och det är ju förstås huvudsaken :tungan

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
O hemska träning! Usel körning och mulad hoj. Men jag var i alla fall snabbare än Mattias. Och det är ju förstås huvudsaken :tungan

Fast genom att vara det har du skrämt han till att sätta ut sin räser på annons.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
As a städdy fållåwer of the team of Kobbkan, I wonder whär de rejsreport is at? Did the legend-driver Ecce do 59or? :tuttar

Macco

Vilsen
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
GSXR750 -07, CX500 -80 och RD125-74
Fast genom att vara det har du skrämt han till att sätta ut sin räser på annons.

Nej nej, Mattias körde stabilt och var på mycket gott humör efter träningen, mycket tack vare att det va så många andra som hade problem denna gången :)

edit: wtf! ska du sälja Mattias?

Last edited:

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jag försöker starkt hävda att han inte får sälja innan han kört åtminstone ett race, det är Fel<tm>!

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
As a städdy fållåwer of the team of Kobbkan, I wonder whär de rejsreport is at? Did the legend-driver Ecce do 59or? :tuttar

Jordekorren är tillbaka! :)

Han visade att han har vinnarskalle och va grymt missnöjd med stabila 1.05 tider! Såg mer och mer bekväm ut för varje pass. Det bådar gott för teamet! :tummenupp

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4

The crapy driver did some tiimmeess on 01:05:xx but hade some problems whit da stydämper ho did not do work, mutch schater on front wheel. Front suspention also usless

Ne fan det var vingligt, Mattias höll på att få smaka björnbajs när jag började bromsa 500meter innan esset. Inte en bromsning satt där den skulle och spåret runt banan var nog inte ens ett spår. Tiden...tja det är väll ingen som höjer på ögonbryna av den. Nästa träning (när det nu blir) om jag lär mig bromsa så kanske vi kan nå låga 03 tider. Det handlar nog mer om att hitta runt och ge fan i att bryta i styret så förbannat mycket.Tyvärr var det inte heller så kul som jag hade hoppats på, man fick i allafall bli lite arg över sin egen oförmåga igen och det var jäffla skönt

björn

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Håller med. Kör han inte B-racet får han fan i mig stryk :mad:

Nej nej, Mattias körde stabilt och var på mycket gott humör efter träningen, mycket tack vare att det va så många andra som hade problem denna gången :)

edit: wtf! ska du sälja Mattias?

Jag försöker starkt hävda att han inte får sälja innan han kört åtminstone ett race, det är Fel<tm>!

Vart? När?
Jag lägger första kicken!

Nu har jag kört en del på den och jag kommer ingenvart med körningen. Det går sakta och det som fattas för att det ska gå fortare är väl balls, antar jag. Hur jag än gräver och stökar i underbyxorna hittar jag inga.

Alla säger att det kommer gå mycket, mycket fortare bara det blir rejs men jag är djupt tveksam. Förra året körde jag rejs och det gick inte fort då heller. Jag har väldigt svårt att hålla motivationen uppe och tycka att det är roligt när laptimern gör mig förbannad och deprimerad varenda minut (i wish, det går längre tid än så mellan besvikelserna på Sviestad).

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Nu har jag kört en del på den och jag kommer ingenvart med körningen. Det går sakta och det som fattas för att det ska gå fortare är väl balls, antar jag. Hur jag än gräver och stökar i underbyxorna hittar jag inga.

Alla säger att det kommer gå mycket, mycket fortare bara det blir rejs men jag är djupt tveksam. Förra året körde jag rejs och det gick inte fort då heller. Jag har väldigt svårt att hålla motivationen uppe och tycka att det är roligt när laptimern gör mig förbannad och deprimerad varenda minut (i wish, det går längre tid än så mellan besvikelserna på Sviestad).

Köra utan laptimer (press) ett tag? Bara för att det är kul liXom.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Mattias, ta en paus från tvåtaktsträsket, det är ju mest till för dem som inte vill köra så mycket.
Köp en fyrtaktare och slit upp den på slangen överallt, så där som bara du kan! :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept