Planerar att åka ner oavsett väder. Behöver köra lite!
Haha. Japp! Är på väg ner nu!Ja bäst du tänar inför bott racet
Annars finns det risk att du blir ifrånåkt av tre st KTM hojar.
Haha. Japp! Är på väg ner nu!
Hmm... Jo lite regn nu på vägen ner. Hoppas det hinner torka upp lite iaf!Här var det regn alla tiders!
Vad kul! är det R-modellen?Nej men jag ska få låna en KTM så jag kan vara med och tampas med dig och alla andra gentlemän i BOTT-racet nere i Knutstorp.
Du gjorde rätt val.......Vilket felbeslut, skit också. Ser ju ut att bli utmärkt torrt. Snyft!
Du gjorde rätt val.......
Han menade nog att Sege gjorde rätt som stannade hemma Och jag ställer mig på Seges sida, fast det vräker ner i Tokholm också å andra sidan, så det är lika illa här.TORRT??? Himlen öppnade sig nyss i Linköping, det vräkte ner under en stund.
/Nitrous
Han menade nog att Sege gjorde rätt som stannade hemma Och jag ställer mig på Seges sida, fast det vräker ner i Tokholm också å andra sidan, så det är lika illa här.
Rätt kul med regn ändå. Går ju sladda enklare då med en effektsvag hoj lyckades iaf med 1.04-tider när det var som blötast (första passet) vilket jag är nöjd med!
Hmm i den takt jag kom ifatt dig borde du inte kört 5orDet var riktigt kul att köra i regn det bettade ju riktigt bra även om jag inte kunde hänga på dig. Höga 1.05 första passet med regndäck får man väl vara nöjd med.
Jocke
Hmm i den takt jag kom ifatt dig borde du inte kört 5or
Det var såklart innan det... Körde om då för jag trodde du var en annan här på forumet, håkanHmm när du körde om mig har jag för mig att den svart o vit rutiga flaggan hade visats
Vad kul! är det R-modellen?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |