Förra året körde jag rejs och det gick inte fort då heller. Jag har väldigt svårt att hålla motivationen uppe och tycka att det är roligt när laptimern gör mig förbannad och deprimerad varenda minut
Schnyggt! Synd bara att jag bara kom med på en enda bild
Du skulle sett hur han smög runt i depån och trånade efter alla fyrtaktare med my little pony-färgerMattias, ta en paus från tvåtaktsträsket, det är ju mest till för dem som inte vill köra så mycket.
Köp en fyrtaktare och slit upp den på slangen överallt, så där som bara du kan!
Skönat att höra! Hoppet lever!Du skulle sett hur han smög runt i depån och trånade efter alla fyrtaktare med my little pony-färger
Schnyggt! Synd bara att jag bara kom med på en enda bild
Så långsamt gick det väl ändå inte så att du inte hann stanna två varv? Ev dyker jag ner på tisdag igen, du får rycka tag i mig då å säga hej irl ocksåTack. Jag kunde tyvärr inte vara kvar sålänge i tisdags.
Jag tar med mig hojjen så kan någon tänka sig att byta av något pass vore det snällt.
Vi behöver även en flaggvakt till så om någon kan hjälpa till med det vore det super!
Ses!
/Lena
Med wäängnet from hell på schemat, så kan jag hjälpa till.
Varför slutar träningarna så tidigt? Sista träning 31/8.
VM i KM är ju den 7/9 och sen skall banan förhoppningsvis få lite ny asfalt innan vintern så den blir fin till nästa säsong.
/Stefan
VM i KM är ju den 7/9 och sen skall banan förhoppningsvis få lite ny asfalt innan vintern så den blir fin till nästa säsong.
/Stefan
Finns det pengar att asfaltera om för hoppas jag någon har tagit med curbs i budgeten också
Finns det pengar att asfaltera om för hoppas jag någon har tagit med curbs i budgeten också
Jo, jag har sett dem men de känns mer som genvägar. Curbs kan förhoppningsvis få tex stödhjulsmupparna att inte dra ut så mycket skit på banan. Första varvet på Sviestad är alltid spännande!Fast det finns redan asfaltremsor på innern i alla svängar. Eller nästan alla, kanske? Jag har sånt tunnelseende när jag kör.
Jag är ju ingen expert, men är det inte så att båtar går fortare om de planar? Bäst att testa, det borde ju vara goda förutsättningar.Det ska ju bara regna 10,6mm mellan 16.00 och 17.00, är inte båten tät eller vad?
Jo, jag har sett dem men de känns mer som genvägar. Curbs kan förhoppningsvis få tex stödhjulsmupparna att inte dra ut så mycket skit på banan. Första varvet på Sviestad är alltid spännande!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|