LMS RR-Träningar 2010

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Skit i tiderna - kör för att det är KUL! Så gör jag och det funkar. Jag är ju pinsamt långsam på min TZ men det är ROLIGT. B-racet är det roligaste som finns även om hojen pajar, jag kommer sist. Det är ju en upplevelse.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Förra året körde jag rejs och det gick inte fort då heller. Jag har väldigt svårt att hålla motivationen uppe och tycka att det är roligt när laptimern gör mig förbannad och deprimerad varenda minut

Du gör helt rätt sälj skiten och bli som jag, en fet jävla föreddetta om man ens räknas som det. Efter något år kommer du inse att det inte var så kul eller så kommer du sakna det.
Att hålla på med det här om det inte är DET roligaste som finns, är ingen ide.

björn

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Några av de som blev minst sämst.

fler återfinns i mitt webalbum
Schnyggt! :tummenupp Synd bara att jag bara kom med på en enda bild :(

Mattias, ta en paus från tvåtaktsträsket, det är ju mest till för dem som inte vill köra så mycket.
Köp en fyrtaktare och slit upp den på slangen överallt, så där som bara du kan! :)
Du skulle sett hur han smög runt i depån och trånade efter alla fyrtaktare med my little pony-färger :hihi

lena p

Fortare ska det gå!
Gick med
20 Mar 2006
Hoj
Honda cbr600rr -07
Jag tar hand om träningen imorgon så se till att packa bilen med regndäck så kommer solen att skina! Jag tar med mig hojjen så kan någon tänka sig att byta av något pass vore det snällt.

Vi behöver även en flaggvakt till så om någon kan hjälpa till med det vore det super!

Ses!

/Lena

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Näää, fan åka båt gör jag hellre i Stockholms skärgård än på Sviestad. Jag bangar!

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Fast det finns redan asfaltremsor på innern i alla svängar. Eller nästan alla, kanske? Jag har sånt tunnelseende när jag kör.
Jo, jag har sett dem men de känns mer som genvägar. Curbs kan förhoppningsvis få tex stödhjulsmupparna att inte dra ut så mycket skit på banan. Första varvet på Sviestad är alltid spännande!

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
Det ska ju bara regna 10,6mm mellan 16.00 och 17.00, är inte båten tät eller vad? :tungan
Jag är ju ingen expert, men är det inte så att båtar går fortare om de planar? Bäst att testa, det borde ju vara goda förutsättningar.

Hur som helst är det ju gott med hamburgare, och det vore ju synd om Lena om hon ska stå alldeles själv vid utsläppet, utan någon som sitter inne under tak och tycker synd om henne. :tungan

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Jo, jag har sett dem men de känns mer som genvägar. Curbs kan förhoppningsvis få tex stödhjulsmupparna att inte dra ut så mycket skit på banan. Första varvet på Sviestad är alltid spännande!

Tanken är "asfalts-curbs" runt hela bana med frästa spår i så att det inte blir genvägar utan att det känns i hojen/bilen. Vi provar och ser, funkar det inte som vi tänkt, får vi göra om och göra rätt. :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept