Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Kobbe: Ditt däck är hittat igen!
Du får det på nästa träning, så kanske vi får se dig på banan nånn gång snart!
/ Jens
Du får det på nästa träning, så kanske vi får se dig på banan nånn gång snart!
/ Jens
Jag säger inget mer men ställ inte bilen obevakad på Sviestad om du kör av kedjan där!
Ja, roligt är det ju, det behöver jag inte lura skallen för att tro. Jag jobbar på det där med säkert dock...Allt handlar om att få lura i skallen att det vi gör är roligt och helt säkert
Eh, jag har en rosa Nissan Micra med regnummer YZF600, jag lovarDu kan PMa bilmodell och reggnummer på din bil till mig ifall du köper Biltema kedja, Hampus vet varför detta behövs.
Jag säger inget mer men ställ inte bilen obevakad på Sviestad om du kör av kedjan där!
Ja, roligt är det ju, det behöver jag inte lura skallen för att tro. Jag jobbar på det där med säkert dock...
Eh, jag har en rosa Nissan Micra med regnummer YZF600, jag lovar
Varför ingen körning imorgon? Är det för att det saknas 1 person till att styra upp det?
Finns en hel drös godkända träningsledare. Jag ska inte behöva ta den i morn också va?
Finns en hel drös godkända träningsledare. Jag ska inte behöva ta den i morn också va?
Om du gör det kan du få provsitta min moped!
Jag tar den imorn... har vat osäker på om jag hinner ut men va fanken det ska gå. klart ni andra som behöver det ska få träna.
EDIT: Kommer ej på min inlogg så kan inte uppdatera på hemsidan men drar iväg ett mail och om nån som har bättre minne än mig ser detta så uppdatera vet ja
Jag skiter i att köra. Jag ska tvätta håret. Kanske svabba golvet också.
Fint Hampus!
Jag behöver träna! Efter jag har tränat kommer jag att vara redo för att spöa dig på A-torp. När jag vunnit båda rejs ska jag bjuda dig på en korv med bröd.
Senap, ketchup?
Kram!
Men jag som ville provsitta en racer Dina ursäkter är ju i klass med kobbes
Fast egentligen läcker kylaren. Du får sitta en annan gång.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|