Då får det bli så då. Tack för infon!Då är det dags att ta ut licens i år igen då, det är nämligen 3 år inte 5 sen sista licens som gäller. Nytt sen förra året!
Då får det bli så då. Tack för infon!Då är det dags att ta ut licens i år igen då, det är nämligen 3 år inte 5 sen sista licens som gäller. Nytt sen förra året!
Riktig licens ska det va.Är det inom tre år efter senast uttagna engångslicens? Eller måste det ha varit en "riktig"?
Det tål att tänkas på...
Vad går trafikövningarna mera ut på i detalj.... hmm kanske står på LMMs hemsida btw.... tips/råd?
hade gott....
Vetifan om jag ens vill se hur illa man körde...
Träningsvärk har jag också...skitsport.
Ska du köra mantorp?
Kul! I synnerhet som jag va med å vinglade på fyra bilderNågra bilder från i tisdags...
http://www.4shared.com/dir/37021995/a75b69b0/LMS_RR-Trning_2010-04-13.html
Några bilder från i tisdags...
Några bilder från i tisdags...
Det är bara foton från grupp 2 va? Inga foton från grupp 1? Rättare sagt på en Kawa, måste vara lätt att få fokus på den långsamme sa Tocar...
/ Jens
Min gamla hoj (numera Hoztic's) var med en massa men inga på min nya med med Jaja kanske kommer nästa gång annars verka du ha hittat en bra plats att fota från
Där har vi det kawor är för kvicka
Tänkte slänga in en fråga här i hopp om att någon som vet kan svara.
Om man skall köra B-rejset, räcker det då med baslicens eller måste seniorlicens lösas?
Troligen måste du lösa en engångslicens för det går du göra EN gång per är om jag inte läst fel, eller?
Baslicens får man köra enklare tävlingar med, såsom klubbmästerskap.
/Nitrous
min fråga är då snarare om B-rejs räknas som enklare tävling vilket baslicensen räcker till.
Jag tror inte det, därav mitt svar. Eftersom det är en tävling öppen för alla med seniorlicens och där man kan tjäna in uppklassningspoäng så har jag svårt och tro att man klassar det som enklare tävling.
Enda anledning till "b-rejset" är ju för att dom klasserna inte får plats när SM körs, depån är för liten.
Men förhoppningsvis kan någon från tävlingskommittén alex eller så svara med 100% säkerhet.
Sluta tro, du har så rätt så!
Har man bara baslicens måste man lösa engångslicens = 2x400kr (tror jag det är för engångslicens) 2 st eftersom det är två tävlingar.
Rookieracet är inte enklare tävling, det är bara KM som är.
Sluta tro, du har så rätt så!
Har man bara baslicens måste man lösa engångslicens = 2x400kr (tror jag det är för engångslicens) 2 st eftersom det är två tävlingar.
Rookieracet är inte enklare tävling, det är bara KM som är.
Nu ska jag tro, men gick det inte med bara en engångs ifjor fast det var två tvälingar iom att det var samma tävlingshelg? Nu löset jag inte ut nån eller var där när nån gjorde det så som sagt jag tror
Jag har för mig att jag endast löste en licens för hela helgen men minnet är kortare än bra...Vi diskuterade det men jag är ganska säker på att man var tvungen att lösa två licenser. Ni som faktiskt gjorde det borde veta mer än vi som bara pratade om det...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|